Taxeren van je Haflinger

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Taxeren van je Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 18:11

Heey bokkers

Ik kom wel eens topcis tegen over het taxeren van je kwpn'er of draver bijvoorbeeld. Maar nou lijkt het me eigenlijk wel een leuk iedee om een taxatie topic te maken speciaal voor haffies. Dus iedereen die hun haffie gewoon voor de lol willen taxeren door een bokker en willen weten wat de bokkers vinden van je haf en denken hoeveel ze waart zijn.

Mischien handig voor de genen die het grappig vinden om dit te doen een paar vragen om te beandwoorden zodat we weten waar we het over hebbet Knipoog

1. Hoe oud is de Haflinger?

2. Is hij/zij beleert? Zo ja, Zie onderstaande vragen.

3. Word hij/zij dressuur/springen/recreatief gereden?

4. Op welk nivo word hij/zij gereden?

5. Een foto... (max 2)

Als julie nog op vragen komen die jullie belangerijk vinden meld het maar! (ben hier niet zo goed in Clown )

Om te beginnen mogen jullie mij haffie taxeren Knipoog Pling

1. Ze is 5 jaar oud.

2. Ze is beleert. (Alleen onder het zadel)

3. Ze word dresuurmatig gereden en af en toe een buitenritje voor de afwisseling.

4. op het moment heeft ze nog maar een onderling wedstrijdje gereden met meteen een mooi resultaat van 1 winstpunt. Ze loopt op het moment dus nog maar B. Maar ze heeft zeer zeker veel potentieel om hoger te komen.

5.Afbeelding
Afbeelding
Beetje oude foto's maar heb geen recentere foto's

Natasja22

Re: Taxeren van je Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:16

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 19:32

Ow had ik niet gevonden. Maar ik kan niet meer reageren op het topic. Dus dan heeft deze alsnog zin Knipoog Dus alsnog kom maar op met al die haflingers en taxaties.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:38