Flora's Hof Minstrel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kalicha

Flora's Hof Minstrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 18:51

Hey ik vraag me af of hier nog meer mensen zijn meet een Welsh K met Flora's Hof Minstrel als vader, ben erg benieuwd wat dit voor pony's zijn... Heb er zelf 1, Astor hij is inmiddels 20 jaar alleen weet hij het zelf nog niet... heeft een gecompliceerd karakter en is erg druk voor zijn leeftijd...

hier even nog een fototje, misschien dat ze er op lijken....
Zomer:
Afbeelding

En Winter:
Afbeelding

Ben erg benieuwd...

ineke18

Re: Flora's Hof Minstrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 23:05

Ik heb ook een welsh pony gehad met als vader Flora's Hof Minstrel. Ik weet nog niet hoe ik een foto kan plaatsen Bij mn naam staat wel een kleine foto, maar daar kun je niet zoveel op zien. Ik heb met haar Z2 gereden. Ze is echter helemaal niet gecompliceerd of druk, ze heeft een super karakter!

emilmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 22:27

ik heb een pony een welsh heel lief en haar vader heet ook zo :) en loopt z top pony is het

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:23

Ik heb zelf ook een aantal jaar geleden op een afstamming van Flora's Hof Minstrel gereden: Black Star's Ramona. Zij was zelf zo zwart als de nacht, zoals haar naam al doet vermoeden ;) (alleen een wit kroonrandje achter) en een echte dressuurpony. Springen snapte ze echt niet, al heeft ze wel een paar echte crosspony's voortgebracht. Ze was een fokmerrie (17 veulens gehad) en is inmiddels met pensioen, maar het "hoe ouder hoe gekker" karaktertrekje klopt wel. Al was dat niet op een vervelende manier. Hoewel zij mij ook nog wel eens in het zand heeft gekregen met een goede bok toen ze 15+ was ;) Ze had duidelijk plezier in het werk en vond het prima als ze na een aantal weken na de bevalling weer aan de slag mocht en haar veulen even zichzelf moest redden voor een uurtje.

Seuromx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 20:23

Ik heb e-q++

Seuromx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 20:24

Ik heb een welshje

Zijn moeder goldies ramaica en moeders vader flora's hof minstrel

:j