Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Nu heb ik al vaker van die kreten gehoord en vroeg ik me af wat er nu wel en niet van waar is (er wordt altijd zo rond de pot gedraait bij dit soort dingen) en welke hengsten hier nog meer om bekend staan.
Troef schreef:Citaat:Nu heb ik al vaker van die kreten gehoord en vroeg ik me af wat er nu wel en niet van waar is (er wordt altijd zo rond de pot gedraait bij dit soort dingen) en welke hengsten hier nog meer om bekend staan.
Als je een proces van een eigenaar aan je broek wilt hebben moet je daar over beginnen.
en namen noemen.
En die bepaalde hengst die ik noemde L.invasion dat is ook omschreven een jaar of wat geleden in de Strengen door Rob van Overbeek.
Citaat:Troef laat me je er even op attenderen dat jij begonnen bent.
Amanda schreef:Het is nooit bewezen dat hoefkatrol erfelijk is. Ikzelf geloof in het feit dat het dus niet erfelijk en aangeboren is, maar een rijtechnisch probleem.
Amanda schreef:Het is nooit bewezen dat hoefkatrol erfelijk is. Ikzelf geloof in het feit dat het dus niet erfelijk en aangeboren is, maar een rijtechnisch probleem.
Fitzroy schreef:Volgens mij niet Fab, want tussen de tweede en de derde bezichtiging zitten maar een paar dagen.
Pas als ze aangewezen zijn moeten ze naar Utrecht voor een rontgenologisch en sperma onderzoek.
Citaat:Heb ik gelukkig toch niet zo'n last van aderverkalking