Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vippie schreef:Persoonlijk vind ik een westernzadel voor engels rijden niet kunnen, de zit is heel anders van zo''n zadel en je zit met fenders enzo.
ook bij onderlinge wedstrijdjes zijn ze vaak niet toegestaan.
Waarom zou je een westernzadel willen hebben??
Djulitaa schreef:[vind het gewoon heel erg gaaf, en omdat ik nog al eens een buitenrit ga maken is dat heel fijn
blackpegasus schreef:ik heb zelf ook een westernzadel, maar daar kun je niet engels mee rijden nee. lichtrijden gaat al wat lastiger en je houding en zit is toch anders in zo'n zadel. en wedstrijden mogen met zo'n zadel niet. maar als extra voor buitenritten is het wel erg leuk. dus dan zou je er 1 als 2e zadel moeten aanschaffen. of niet gaan dressuren.
nielsd schreef:blackpegasus schreef:ik heb zelf ook een westernzadel, maar daar kun je niet engels mee rijden nee. lichtrijden gaat al wat lastiger en je houding en zit is toch anders in zo'n zadel. en wedstrijden mogen met zo'n zadel niet. maar als extra voor buitenritten is het wel erg leuk. dus dan zou je er 1 als 2e zadel moeten aanschaffen. of niet gaan dressuren.
Raar, ik kan wel prima lichtrijden met mijn westernzadel!
Djulitaa schreef:oke, ik zou em eerst misschien gaan ruilen met mijn vzh, nu toch maar besloten om hem erbij te nemen.
heb een western zadel(een goede!) op de kop getikt voor 110 compleet, en die vind je niet veel goede.
Djulitaa schreef:oke, ik zou em eerst misschien gaan ruilen met mijn vzh, nu toch maar besloten om hem erbij te nemen.
heb een western zadel(een goede!) op de kop getikt voor 110 compleet, en die vind je niet veel goede.