Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? 

Avienna schreef:Zijn er manieren waarop ik de levensvatbaarheid van een veulen of of er uberhaupt nog een veulen in zit kan testen?

Cassidy schreef:Opvoelen door de DA kan uitsluitsel geven of de merrie nog drachtig is. Voordat je meer gaat voeren zou ik daar iig zekerheid in willen hebben.
Avienna schreef:Ik heb gister contact gehad met de dierenarts en zij heeft me geadviseerd om nog meer merriebrok bij gaan voeren (omdat ze nog redelijk veel wordt bereden). Omdat het veulen nu heel veel van haar vraagt is mijn merrie dus gewoon een beetje afgevallen. En ik denk inderdaad ook dat het veulen eerst meer in de breedte lag en nu op zijn rug is gaan liggen. Bedankt voor jullie reacties!
Lusitana schreef:Avienna schreef:Ik heb gister contact gehad met de dierenarts en zij heeft me geadviseerd om nog meer merriebrok bij gaan voeren (omdat ze nog redelijk veel wordt bereden). Omdat het veulen nu heel veel van haar vraagt is mijn merrie dus gewoon een beetje afgevallen. En ik denk inderdaad ook dat het veulen eerst meer in de breedte lag en nu op zijn rug is gaan liggen. Bedankt voor jullie reacties!
Deze post gemist?
Mabon schreef:Nee die had ik niet gemist er staat contact gehad met de DA ( er staat niet dat zij geweest is )dit kan ook telefonisch zijn geweest!!!!!