Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dees_daan schreef:je kan er idd niet veel aan doen, het is idd sneu voor het beestje, ik kan me er ook wel kwaad over maken, als ik ze soms zie rijden en ze veel te groot zijn, je kan ze er mischien rustig op aanspreken (heb ik ook gedaan) maar of het helpt?
wat sneu dervoor Bolivia schreef:Wat erg! Ik zou ook heel kwaad zijn. Ongelooflijk wat sommige mensen zo'n jong beestje aandoen. Hoe zwaar/groot is die vriendin? Ik zou haar er in ieder geval op aanspreken.
quera schreef:Bolivia schreef:Wat erg! Ik zou ook heel kwaad zijn. Ongelooflijk wat sommige mensen zo'n jong beestje aandoen. Hoe zwaar/groot is die vriendin? Ik zou haar er in ieder geval op aanspreken.
rond de 1.65 ongeveer en rond de 50/60 kg denk ik maar dat kan je natuurlijk nooit precies zeggen

Miss_Shet schreef:Ja soms snap ik mensen echt niet.Onze shet van 90 cm kan nog niet eens 30 kg hebben,nou heeft hij wel een rug probleem.Maar dan nog....Je ziet wel eens kinderen op shet's dat je denkt koop een andere pony.Misschien dat je hem alsnog kan kopen,niet geschoten is altijd mis.Bel haar een keer op.
unox_lover schreef:ik heb een keer heel lang geleden een shetlander geliest voor een jaartje denk ik maarja,,,en toem moes ik sonder zadel rijden want hij had nog nooit een zadel op se rug gehad maarja haha,,,en toen ging ik op hem sitten en toen ging tie heel laag met se hoofd naar beneden en toen glee ik denk ik 5a6 keer van se nek af raar he
Miss_Shet schreef:....Je ziet wel eens kinderen op shet's dat je denkt koop een andere pony.
" Dniesjj117 schreef:Wat een naar verhaal... Was het een zware vrouw die erop reed? Zonde dat ze die pony zo heeft belast. Gata he tnu beter?
Ik leef met je mee hoor..!!