Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[***] schreef:Ja, KWPN.nl staat heel veel op over de keuringen en predikaten, en een contact formulier, als je het stamboek nummer geeft krijg je wel info. Als er op haar papier vb = veulenboek staat is ze nooit geweest, anders is ze stamboek.

(inmiddels dus gelezen: minimaal 70 voor exterieur en gemiddeld 75 punten, dat is dus een behoorlijk hogere eis)
luxje schreef:Je kunt haar, ook hier weer als ik me niet vergis, 3 keer voorbrengen voor een kwpn keuring

Sammie schreef:luxje schreef:Je kunt haar, ook hier weer als ik me niet vergis, 3 keer voorbrengen voor een kwpn keuring
Hoe kom je hier nu bij? Je kunt ze voorbrengen tot je een ons weegt, of het nut heeft is een tweede. Er is ook geen leeftijdslimiet, dus ook merries van bijv 25 mogen naar de keuring. Vanaf 3 kunnen ze opgenomen worden in het stamboek.
Sammie schreef:Ik heb écht nog nooit gehoord van deze regel. En hij is ook niet terug te vinden in de stamboekrichtlijnen. Was het niet in hetzelfde jaar oid dat je d'r aan wilde bieden, misschien in een andere provincie oid?

Sammie schreef:Ik heb écht nog nooit gehoord van deze regel. En hij is ook niet terug te vinden in de stamboekrichtlijnen. Was het niet in hetzelfde jaar oid dat je d'r aan wilde bieden, misschien in een andere provincie oid?

anneliesdj schreef:Ik heb een merrie van 9 jaar en vraag me af of zij nog naar een keuring kan?
Tot welke leeftijd mag dat en waaraan moet een merrie voldoen?