Wie heeft er een afstamming van Hemmingway?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lizzy1

Wie heeft er een afstamming van Hemmingway?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 20:13

Hallo,

Ik heb een afstamming van Hemmingway en zou graag in contact komen met ruiters die ook een Hemmingway-afstamming hebben.
Ik heb een (bijna) 7-jarige merrie van Hemmingway. Ze is zwart met 4 witte voeten en een kolletje. Ze lijkt qua uiterlijk erg op haar vader. Ze loopt B springen en L2 dressuur. Ze is erg makkelijk in de omgang, zal nooit stijgeren of bokken.

Graag hoor ik jullie reacties over een Hemmingway-afstamming en het liefst met foto. Je mag ook mailen naar dianeviersel@hotmail.com

Bar

Re: Wie heeft er een afstamming van Hemmingway?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:44

Bij mij op stal staat een 7-jarige van Hemmingway.
Leuk en mooi dier, met goede bewegingen. Hij is wel zadelmak en licht ingereden. Hij is nog niet uitgebracht in de sport.
In de wei is het een baasje naar de andere paarden toe.

Afbeelding

krackertje

Re: Wie heeft er een afstamming van Hemmingway?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:18

Wij hebben een Hemmingway-merrie gehad, afgelopen september hebben we haar verkocht aan iemand bij ons op stal.

Zij heeft tot nu toe zeer goede veulens gegeven en zal binnenkort weer gedekt worden.

Het is een merrie met 3 goede basisgangen, werkt hard voor je en ja ook zeer betrouwbaar kortom een fijn paard.