Jetstream W

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSuup

Jetstream W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 15:04

Hoi,

Ik zoek informatie en fotos van de KWPN hengst Jetstream W (JetSet D x Mytens xx) die goedgekeurd is bij het NRPS. Reden dat ik dit zoek is omdat een vriendin van mij hier een nakomeling van heeft maar eigenlijk bijna niks over zijn vader Jetsream W weet, de stamboom hebben we maar fotos etc kunnen we niet vinden. Alle info is welkom.

Groetjes

gevonden

Re: Jetstream W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:31

Ken wel een aantal nakomelingen maar over de hengst zelf weet ik eigenlijk niet zo heel veel. Vriendin van mij weet het denk ik wel, zal een vragen waar hij toen ter dekkeing stond wellicht kan de hengstenhouder je van diverse info voorzien.

gevonden

Re: Jetstream W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:41

Via google vond ik dit, maar heb je misschien al zelf gevonden

JETSTREAM W

De rijpaardhengst Jetstream W brengt nakomelingen met een chique en aansprekend model. Het hoofd is sprekend en vertoont voldoende uitstraling. De halzen zijn lang en fraai gevormd. Rug, croupe en lendenen zijn goed bespierd en hebben sterke verbindingen. Het voorbeen is correct gesteld. Het achterbeen is overwegend correct gesteld. Een enkele maal is de stand van het achterbeen wat steil. De kwaliteit van het beenwerk is goed. De stap is ruim. De draf kenmerkt zich door een goede schoudervrijheid, takt, balans en souplesse.
Jetstream W verbetert vooral op type en met name in de bovenlijn. De hengst heeft veel goede merries aangeboden gekregen.