Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MarthieLover schreef:Door mijn eigen bonte dekhengst: Sjoerd van de Sanbuorren.![]()
Ik heb mijn kleine blauwschimmel merrie laten dekken door Sjoerd en ik verwacht deze Lente een heel mooi Veulen, maar hij geeft alleen maar dure veulens.![]()
) Beatle. zonder papieren, mijn merrie heeft er ook geen ...
) hij is maar 73 cm en een echte schat, ik hoop dat zijn veulens op hem gaan lijken van karakter want zoiets heb ik nog nooit eerder gezien! Zooo braaf! een kind van 2 kan er mee wandelen, poetsen, opzitten,... zonder dat hij 1 stap verkeerd zet! dus hopelijk geeft hij dit door!Thomas5 schreef:Ik verwacht een veulen van een hengstje in de buurt (100 meter van ons huis) Beatle. zonder papieren, mijn merrie heeft er ook geen ...
Hij is vos met lange tamelijk bleke manen en 79 cm hoog. Mijn merrie 95 cm dus we hopen op een klein veulen bij de geboorte want het is haar eerste! Dit jaar wordt ze gedekt door mijn eigen hengstje (heb hem nog niet zo lang), Ric de hamendes, wel papieren maar nog niet ggk. Vos met lange abnormaal dikke witte manen tot bijna op de grond (dat beloofd wat) hij is maar 73 cm en een echte schat, ik hoop dat zijn veulens op hem gaan lijken van karakter want zoiets heb ik nog nooit eerder gezien! Zooo braaf! een kind van 2 kan er mee wandelen, poetsen, opzitten,... zonder dat hij 1 stap verkeerd zet! dus hopelijk geeft hij dit door!
foto's van beiden op: http://www.freewebs.com/thomaskenshof
mooie manen ook 
Is een hengstje van Meavey op bokt. Ook vind ik Milleniums Eclipse Victory en Mountain Highs Winselot II van Stal Hazelberg erg leuk om een leuke kleur én wat meer luxe te fokken
appelbolfan schreef:Ik verwacht dit jaar een veulen van Jimmy el Caliento (is van Karoliena op bokt), ben erg benieuwd wat daaruit komt
Als dat veulen goed bevalt kies ik volgend jaar misschien weer voor Jimmy, zo niet dan ga ik voor een apart kleurtje.
Ik heb mijn oog al laten vallen op Dobby; ben ik helemaal verliefd opIs een hengstje van Meavey op bokt. Ook vind ik Milleniums Eclipse Victory en Mountain Highs Winselot II van Stal Hazelberg erg leuk om een leuke kleur én wat meer luxe te fokken