Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
(zie profiel)
zie ik staan, naja mail me anders ff: ellendehek@hotmail.com, Sandyislief schreef:waar woon je?
want een deel van mijn verzorgshetjes staat namelijk te koop.. En we willen er goede baasjes natuurlijk!
YuriiikO schreef:Haha, je kunt ze overal vinden, marktplaats noem maar op, of je gaat gewoon naar google.nl en tik je in paard te koop ofzo, ik heb er ook 1, maar een shetlander kost joh niks, die van mij is nu drachtig en 't veulentje komt waarschijnlijk over 1 a 2 maanden. maar een shetlander heeft ook genoeg aan voldoende gras en hooi, je kan hem altijd een voedingsreepgeven, van pavo. of iets dergelijks dat hij tog zijn dagelijkse vitamines binnen krijgt.
shetland fokkerijen heb je niet zo veel.
je moet gewoon naar de eerste beste die je tegen komt op internet, bellen en informatie vragen.
Mabon schreef:Een shetlander kost niets schrijf je. Nu dan doe ik het niet goed denk ik want ik ben maandelijks toch zo'n € 50,-- aan haar kwijt.
Dan heb ik het nog niet over de DA kosten die soms lekker op kunnen lopen.

pluklief schreef:
elibeest schreef:vriendin van mij heeft verschillende mini's te koop, maar die liggen meestal wel wat hoger in de prijsklasse. zitten veulens, maar ook merries bij (sommige zelfs drachtig) Voor mee info of telefoonnummer PM maar
Mariannedeb schreef:Ik snap het niet... eerst heb je het over Zuid-Holland en dan opeens over het noorden van het land..