Meule Ranch Marjolein gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joyce83

Meule Ranch Marjolein gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 12:41

Hoi ik ben op zoek naar Meule Ranch Marjolein. Deze pony is een volle zus van mijn pony. Ze is verkocht door de heer Wouda, en zou nu wedstrijd lopen met twee zusjes. Waarschijnlijk omgeving Leeuwarden.

Weet je eventueel wie haar gekocht heeft? Laat het me dan even weten. Bij het stamboek staat ze nog op naam van de vorige eigenaar.

joyce83

Re: Meule Ranch Marjolein gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 17:58

Niemand die haar kent?

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 15:19

joyce83 schreef:
Hoi ik ben op zoek naar Meule Ranch Marjolein. Deze pony is een volle zus van mijn pony. Ze is verkocht door de heer Wouda, en zou nu wedstrijd lopen met twee zusjes. Waarschijnlijk omgeving Leeuwarden.

Weet je eventueel wie haar gekocht heeft? Laat het me dan even weten. Bij het stamboek staat ze nog op naam van de vorige eigenaar.

Hoi Joyce,

Ik weet niet waar meule ranch marjolein nu is, maar ik wou toch even reageren daar mijn man de fokker van marjolein is, stal meule ranch is van ons, de vader van marjolein is ook nog in ons bezit en wordt in mei dit jaar 25, is nog in redelijke gezondheid Pling
Er wordt niet meer met hem gefokt, laatste veulen van hem is geboren in 1998.
Je schrijft dat je een volle zus van marjolein hebt, WIE, deze hebben we dan ook gefokt, Nishan ( vader ) is n.l. altijd in ons bezit geweest.

Groetjes

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 16:12

Haha! O wat ben ik blij met deze reactie!!! Nu marjolein of een andere broer/zus nog vinden.

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 10:05

Hoi Joyce,

Dat is al weer een paar jaar geleden dat we jou brief beantwoordt hebben, kan ik kan t me nog herinneren, hebben je geloof ik ook foto`s meegestuurd van Nishan en Maikel als veulen.
Je mag best naar Nishan komen kijken, maar dan kun je het beste nog een paar maandjes wachten, het is verschrikkelijk nat bij ons op dit moment en Nishan zit nog in zijn wintervel Haha! hij ziet er mooier uit als zijn velletje dun is, dus neem over een paar maandjes maar contact op waneer je wil komen kijken.

Wat doe je eigenlijk met Monty? gebruik je hem recreatief of rij je ook wedstrijden met hem? Hoe lang heb je hem al? Is hij een brave pony?

Groetjes Monique

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 11:33

Je hebt PM.

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:16

joyce83 schreef:
Je hebt PM.

Hoi Joyce,

Zeg alsjeblieft geen u tegen mij ( voel ik me zo oud, ben 38 Bloos )
Heb je foto`s bekeken, Monty heeft echt het koppie van Nishan, mooi koppie trouwens.
Jammer dat je hem niet verder op wedstrijden uitbrengt als de eerste wedstrijd zo goed ging, je kunt hem toch gewoon tussen de paarden starten, dit doen er meer.
Ik rij zelf ook wedstrijden maar dan met een kwpn merrie.

EEn reading? dit zegt me niks, wat doen ze dan?
Zoals ik lees heeft hij het karakter van zijn moeder, was ook een hele lieve pony, kon lezen en schrijven, helaas is ze er niet meer, veel verdriet van gehad.
Nishan is trouwens voor een hengst super braaf, heeft wel zijn streken, maar er zit totaal geen kwaad in, is voor kinderen erg lief, volwassenen wil hij wel eens een hengsten- beet geven ( gauw je velletje beet pakken, en dan heel onschuldig kijken van, ik heb toch niks gedaan!!) bij kinderen doet hij dit niet, net alsof hij dit begrijpt.

Groetjes Monique

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 13:22

De reading is in dit geval gedaan met een foto naar iemand op te sturen die aan de hand van de foto contact legt met het paard. Ze gaf me dingen aan wat ze niet kon weten. Ik zal deze per pm naar je toe sturen. Monty doet trouwens ook het velletje beet pakken, alleen hij gooit dan snel zijn hoofd omhoog van ik weet dat het niet mag. Monty is trouwens ook ontzettend lief bij kinderen. Heeft bij ons in de straat een fan-club.

Jodie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:12

Hallo,

Ik zag dat je opzoek bent naar Meule Ranch Marjolein. Ik heb zelf 10 jaar bij Bob Wouda op stal gereden en heb ook 2 jaar lang Marjolein verzorgd en gereden. Net na dat ik daar gestopt ben met rijden, is Marjolein samen met andere welsh pony's verkocht. Ik heb gehoord dat ze naar een zorg boerderij is gegaan maar ik weet niet welke. Marjolein is echt een schat van een beest!

De heer Wouda is inmiddels zelf ook verhuisd, en tot mijn spijt weet ik zelf ook niet waarheen. Erg jammer want nu kan ik de pony's die ik al die tijd heb gereden niet meer zien.. Bah wat mis je ze dan!!!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, mocht je vragen hebben mail mij dan gerust. Want ik ben eigenlijk nooit op bokt, maar toen ik via google aan het kijken was waar alle pony's die bij de heer Wouda waren gestald, zijn gebleven kwam ik zo op je berichtje op bokt..

Groetjes Jodie

Dirmia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 23:00

Hallo,

Ondanks dat dit topic redelijk oud is wil ik graag reageren. De heer Wouda heeft namelijk Meule Ranch Marjolein van mij gekocht. Ik moet nog vaak aan haar denken, was behoorlijk gek met d'r. Ik noemde haar trouwens Jolein. In 1999 is ze verkocht aan meneer Wouda. Ik ging studeren en had helaas geen tijd meer, bovendien was ik dat jaar 18 geworden en zou sowieso over moeten naar de paarden.

Ook ik ben op zoek naar (Mar)Jolein. Even voor de duidelijkheid dat we het over dezelfde hebben, ze is een schimmel geboren op 19 februari 1989, K-wels met ster-predicaat. Ik zou zo graag willen weten waar ze is. Joice83, heb jij haar inmiddels gevonden? Zou je contact met mij op willen nemen? Als iemand anders informatie heeft, hoor ik dat graag.

Alvast bedankt!

Dirmia

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 23:18

Je hebt PM en inmiddels een mailtje met foto's van haar.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:36

Omdat dit al een oud topic is zet ik het op slot ipv te verplaatsen naar VMR-OV.

Verdere uitwisseling van informatie kan via pb.