L'Opint des fontaines

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silvia83

L'Opint des fontaines

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 19:10

petraaken

Re: L'Opint des fontaines

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 07:47

L'Opinto staat in Frankrijk ter dekking en loopt daar ook in de sport. Heb hem vorige zaterdag nog gezien op de nrps showdag in Ermelo. Veulens heb ik nog niet gezien er van.

silvia83

Re: L'Opinto des fontaines

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 08:25

ik heb hem dus ook gezien in ermelo. was eigenlijk wel nieuwsgierig of er al veulens van waren.

petraaken

Re: L'Opinto des fontaines

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 13:14

silvia83 schreef:
ik heb hem dus ook gezien in ermelo. was eigenlijk wel nieuwsgierig of er al veulens van waren.

Je kan voor dat beter contact opnemen met de hengstenhouder. Dat is een nederlander die in Frankrijk woont en zijn stoeterij heeft. Daar zullen er wel al veulens lopen.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 19:08

Hoii!

Ik loop stage/werk op Stoeterij Dandelion.. dus ik werk ook met L'Opinto..
Zoals je dus miss. wel weet spring hij op het moment L.. hij heeft ook hengstencompetitie gelopen onder Jil Buijze..

In de omgang is het echt een heel fijn paard, hij is een beetje lui maar als je em eenmaal aan het werk hebt doet ie t allemaal.
Hij is redelijk brutaal, maar voor een hengst is dit heel normaal. Hij weet donders goed waar z'n plek is.. maar zodra je dr mee op concours bent vergeet je gewoon dat hij hengst is..

Van nakomelingen weet ik nog niet zo heel veel af, maar hiervoor kun je altijd contact opnemen met stoeterij Dandelion.

Kan je wel vertellen dat l'Opinto gewoon een super paardje is om mee om te gaan, en als hij voor je gaat doet ie echt alles voor je zolang je maar eerlijk blijft!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 19:09

Oh en nog even wat.. hij loopt gewoon hier in Nederland in de sport hoor..Ma omdat Zeeland nou eenmaal een uithoek is (helemaal qua paardensport) hoor je er nog heel weinig over...

silvia83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 08:19

bedankt