Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
twister5 schreef:ik heb een drachtige pony van 17 jaar oud, nu is het zo dat zok alleen maar vermagerd ipv aankomt..ik heb m goed ontwormt krijg dagelijke 3 maal een grote hoeveelheid hooi en 1 maal per dag 1/2 tot 1 kg biks door de slobber heen
? Dat kreeg mijn fjord toen ik een week lang op trektocht was en 30 km per dag reed!
twister5 schreef:de pony is 4 maanden drachtig, ik ben begonnen met slobber omdat wel goed schijnt te zijn als ze wat aan moeten komen..ik vind het niet veel wat ze krijgen want verder groeien ze er niet van heb namelijk 2 shetlanders de ene is drachtig de andere niet..de andere groeit er wel van maar die drachtige dus niet
Soet schreef:twister5 schreef:de pony is 4 maanden drachtig, ik ben begonnen met slobber omdat wel goed schijnt te zijn als ze wat aan moeten komen..ik vind het niet veel wat ze krijgen want verder groeien ze er niet van heb namelijk 2 shetlanders de ene is drachtig de andere niet..de andere groeit er wel van maar die drachtige dus niet
Je shetlander is 17?? Tuurlijk dat ze niet meer groeit, Shetlanders zijn kleine pony's en op 17 zal je merrie wel volgroeid zijn hoor! Ik weet niet hoe oud de andere pony is? Ik raad je aan om met je DA af te spreken en een grondig gesprek voeren over het eten van je shetlanders..
Tuurlijk)