Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sarabande schreef:op bovenstaande foto een duidelijk voorbeeld van een weke en gezonken bovenlijn.
Basvdv schreef:sarabande schreef:op bovenstaande foto een duidelijk voorbeeld van een weke en gezonken bovenlijn.
Dit is een welsh sectie B, een gezonken bovenlijn komt in deze sectie zeer zeer veelvuldig voor, dat heeft niets te maken met een vroege dracht.

petraaken schreef:Bovenstaande foto is genomen toen ze al drachtig was in augustus 1998. Deze is genomen tijdens de ereronde van het behalen van de nationale titel in het Jeugdkampioenschap van het NRPS in 1998. Ze was toen 2 jaar oud.
sarabande schreef:Het is ook niet zo dat het voor iedere merrie geldt maar dat weet je niet van te voren.
Jouw paard zal er wel goed van gekomen zijn, maar een rug beoordelen van een paard met haar hoofd naar beneden is onmogelijk dus vrij onbruikbaar als voorbeeld ook een foto van voor het veulenen zegt niets de rug komt pas erna.

Sinds ze een maand of 4 drachtig is heeft ze geen rare groeistuipen meer gehad. In mijn profiel staat een foto van Zires met 2 maanden dracht. Ze krijgt onbeperkt goede kwaliteit kuil en merriebrok. Ze ziet er meer dan super uit,ik denk dat ze er niet onder lijdt en ik kijk uit naar het veulentje!!