Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
belgje schreef:is het niet sucha north ? ofis dat een andere hengst want sucha north is een palomino en staat idd in belgie
mehlika schreef:Sucha North is een palomino hengst uit 1988. Stamboeknummer klopt echter niet.Heeft 43 veulens (geregistreerde) verwekt. De laatste is geboren in 2004. Mocht je iets specifieks willen weten kan ik dit wel voor je opzoeken...
mehlika schreef:Weet je wel zeker dat het een quarter is?
storrum schreef:Johan, volgens mij is het ook Sucha North, die is inderdaad van Goossens geweest. Heb je geen papier bij je paard?
Ik heb Sucha North staan in een hengstenspecial van 1998, vader is North Man en de moeder is Chawta Star.
johantimpen schreef:Ik ben op zoek naar gegevens over de hengst SUGHA MORH
Stamboomnr. 231056
het is een palomino hengst volgens mij uit belgie
Mijn paard is namelijk van deze hengst en wil er graag wat meer over weten
Dus wie kan mij helpen
belgje schreef:zaterdag zie ik de familie goosens , ik zal eens vragen of hij nog steeds van hun is en zo ja zal ik wel even vragen of het goed is dat ik jou het nummer geef van hun .
groetjes
blizzard007 schreef:Indien interesse ik heb sinds twee weken ook een nakomeling van deze hengst. Ook tref ik regelmatig de familie Goosens, en gezien deze hengst is gereden door de dochter, als ik goed ben ingelicht kan zij wel meer vertellen hoop ik. Misschien zie ik haar zondag op wedstrijd en dan ga ik ook zeker eens navragen voor mijzelf en ik hou jullie wel op de hoogte. zijn naam is wel Sucha North.
johantimpen schreef:blizzard007 schreef:Indien interesse ik heb sinds twee weken ook een nakomeling van deze hengst. Ook tref ik regelmatig de familie Goosens, en gezien deze hengst is gereden door de dochter, als ik goed ben ingelicht kan zij wel meer vertellen hoop ik. Misschien zie ik haar zondag op wedstrijd en dan ga ik ook zeker eens navragen voor mijzelf en ik hou jullie wel op de hoogte. zijn naam is wel Sucha North.
blizard 007 alvast bedankt
weet je toevallig ook waar sucha norht nu staat
of staat hij nog bij de fam. goossens
ps. heb je ook fotos van jou paardje?
blizzard007 schreef:Het ziet er wel een leuk paardje uit, hoe is ze van karakter? Jij doet er ook trail mee, de mijne heeft vooral mooie pleasure gangen maar ik ga proberen haar ook voor de trail een beetje te trainen. Wedstrijden zullen er voor mij niet echt meer inzitten, buiten dan een enkele keer niet te ver van huis een oefenwedstrijdje als er tijd voor is. Foto's heb ik nog niet kunnen maken ik ga straks nog eens proberen, en zal ze dan zo snel mogelijk posten.
Heb je al meer info over de hengst verzameld of heb jij eventueel foto's van hem? Ik ben er namelijk ook wel benieuwd naar.