afstamming major de la cour x calypsoII

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elkie

afstamming major de la cour x calypsoII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 16:32

mijn BWP merrie heeft als afstamming major de la cour x calypsoII. Ik weet zelf heel weinig van afstamming of bloedlijnen, ik heb wel al gehoord van major de la cour natuurlijk maar kunnen jullie mij mss meer vertellen over haar afstamming? Welke kwaliteiten of nadelen kan je uit deze afstamming verwachten? En indien ik een veulen van haar zou fokken (met de juiste hengst waarvoor ik mij dan ook zou moeten laten adviseren) zou dit makkelijk verkoopbaar zijn? (omdat ik denk major de la cour is een goeie afstamming denk ik van wel maar dit is mss wat kort door de bocht)

bedankt voor alle info die jullie kunnen geven.

lievenr

Re: afstamming major de la cour x calypsoII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:49

kun je mss een foto plaatsen, zo hebben we eens beter zicht op de merrie hé Knipoog

zelf hebben we ook een major merrie, nl een major x kini x cyrano

elkie

Re: afstamming major de la cour x calypsoII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 09:50

ok, ik probeer hier een foto te plaatsen, ik heb geen echte standfoto's of zo van haar (en zelf geen digitale camera, ik leef nog in de middeleeuwen Haha! ), ik heb enkel een paar foto's van voor ik haar gekocht heb, ik weet niet of je er veel aan zal hebben. De foto's zijn bijna een jaar oud.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding