Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Foxzillah schreef:leg uit, ik volg het niet.
ik heb het Ras appaloosa
Foxzillah schreef:Dan snap ik niet dat in mn encyclopedie onder rassen: Appaloosa staat, er staat bij geschreven: Het ras appaloosa is er zowel in bont als in effen kleuren.
(zo heb ik het trouwens ook meerdere malen op internet zien staan)
En ook in de folder van de fokker.
(deze komt dan wel niet van de fokker af, maar ben wel weze kijken)
Het broertje ervan is ook donker geboren, is nu al beetje aan het spikkelen
gabyfedde schreef:KWPN zal er ook als ras genoemd worden denk ik? Want ook dat is een mengelmoesje van allerlei rassen. NRPS dito.
BIGmama schreef:gabyfedde schreef:KWPN zal er ook als ras genoemd worden denk ik? Want ook dat is een mengelmoesje van allerlei rassen. NRPS dito.
o hah nou dan hep ik dus geen kwpn maar n mengelmoes tuurlijk is het een mengelmoes maar het ras dat er uit is gekomen word kwpn genoemd ookal is het het niet helemaal
welk ras is mijn paard dan ?
gabyfedde schreef:
Ik heb ook een KWPN. Met een Duiste vaderlijn en ook een duitse opa aan moederskant.
BIGmama schreef:gabyfedde schreef:
Ik heb ook een KWPN. Met een Duiste vaderlijn en ook een duitse opa aan moederskant.
ja maar jij zegt dat het ras kwpn dus eigelijk ook niet bestaat hoe heet het ras dan
gabyfedde schreef:De meeste KWPN paarden hebben wel paarden van andere rassen in de stamboom. Dus vandaar een mengelmoesje.

Foxzillah schreef:Oke, bedankt!
Rond de mond en rond de ogen is de kleur rozig.
Geeft dit dan een beetje aan wat het gaat worden?