Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

gewoon die clublessen volgen en langzamerhand zal je zelf beter leren rijden en loopt je Tinker vanzelf laag.

Marsafuba schreef:[b]Hallo beste mensen,
Ik wil graag met mijn tinker bij de ponyclub, en verder komen in dressuur en springen, maarja, je pony moet natuurlijk wel makkelijk en mooi aan de teugel lopen..
Mijn tinker loopt wel , in stap heel makkelijk in draf gaat wel maar in galop is het gewoon slap hoofdje, en dan gaat het niet!
Weten jullie hoe je op een makkelijke manier (met weinig kosten, het liefst ZONDER kosten) je paardje aan de teugel krijgt?
Met vriendelijke groet Maren Peeters

Citaat:Je hoefde maar een beetje met je teugels te spelen en hij liep in een mooie ronde krul.
Citaat:Fortuyn is een donkerbruine lieve merrie van 1.65 die lekker aan de teugel loopt.

Widner schreef:Marsafuba schreef:Hallo beste mensen,
Ik wil graag met mijn tinker bij de ponyclub, en verder komen in dressuur en springen, maarja, je pony moet natuurlijk wel makkelijk en mooi aan de teugel lopen..
Mijn tinker loopt wel , in stap heel makkelijk in draf gaat wel maar in galop is het gewoon slap hoofdje, en dan gaat het niet!
Weten jullie hoe je op een makkelijke manier (met weinig kosten, het liefst ZONDER kosten) je paardje aan de teugel krijgt?
Met vriendelijke groet Maren Peeters
[b]Dat heb ik nou nog nooit gehoord, met geld je paard aan de teugel krijgen
Ik denk dat je gewoon les moet nemen bij de ponyclub! Dan leren ze je daar hoe dat allemaal moet, zo erg is het toch niet als hij is galop niet aan de teugel loopt? Je moet gewoon goed les nemen

Marsafuba schreef:[b]Weten jullie hoe je op een makkelijke manier (met weinig kosten, het liefst ZONDER kosten) je paardje aan de teugel krijgt?
Marsafuba schreef:@?= Jawel hoor, slof enzo, maar ik hou het het liefste natuurlijk
Maar ik zou het NOOIT gebruiken!