veulen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tex_Rex

veulen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 10:05

hoi,
ik heb een shetland (stamboek)merrie van 12 jaar, en ik heb het vermoeden dat ze ooit wel eens een veulen gehad zou kunnen hebben, want haar uier en spenen zijn redelijk "uitgelubberd" zeg maar Knipoog ... is dat ergens terug te zoeken op een site ofzo?

ik heb nl. ook paint horses en op de painthorse site kun je terugvinden of ze ooit een veulen gehad hebben, en daar kun je ook de naam/kleur/geslacht etc. van dat veulen terugvinden.

werkt dat bij de shetten ook zo? of bestaat zoiets niet?

groetjes Rheka

shemar

Re: veulen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 11:24

Heb je al gewoon op internet gezocht? Als je de naam van de moeder intypt kom je vaak al een heel eind.

Er bestaan zat pagina's waar je de afstamming van shetlandponys kan vinden hoor.

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 11:39

Als je het shetlandboek even belt, die kunnen de je papier opsturen. Waar al haar nakomenlingen op staan, wie hun vaders zijn, en of ze wat behaalt hebben op de keuring.

Tex_Rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 11:45

ik heb op google al gezocht, maar ik krijg geen resultaten Knipoog
@texeenmaikey: bedankt ik zal het eens proberen

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 14:36

De data base van paarden van verschillende rassen en op verschillende sites worden vaak door mensen zelf ingevuld. Het is idd zo dat vlgs. mij alleen bij Paint/Quarters er 1 site is die misschien wel vanuit het stamboek word bijgehouden.

En misschien kan je hier of bij Afstamming een berichtje plaatsen met de volledige naam van je pony en of iemand haar kent. Succes!