Yes! Wester Aikema's Nando gevonden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

901823

Yes! Wester Aikema's Nando gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 09:14

Ja ik weet het, de titel klinkt ontzettend Penny, maar ik ook zo ontzettend blij! (Klinkt alweer Pennyachtig Clown)

Het zit zo; as. zondag heb de eerste wedstrijd met mijn pony Wino Nigell. Nu bekeek ik gisteravond de startlijst; en raad is; wie moet er die dag ook lopen; z'n vader; Wester Aikema's Nando!

Een paar maanden geleden heb ik een advertentie op marktplaats gezet, een brief gestuurd naar de fokker van mijn Wino, daarop reageerde uiteindelijk een vrouw die een paard van de fokker reed, de moeder van Wino moest toen op wedstrijd niet ver van mijn huis af daar zijn we toen ook gaan kijken, maar in mijn achterhoofd bleef de vader van Wino omgaan, het was een goede dekhengst, sportpony ook wel, maar gedacht dat ik hem ooit zou zien; nee. Het betekend om een om andere manier heel veel voor me, en nu op onze eerste wedstrijd loopt zijn vader rond! Hij moet wel 2 uur eerder starten dan ik, maar dat heb ik er hélemaal voor over.
Vader en zoon zullen elkaar zien Tong uitsteken

Ik moest dit eventjes kwijt, dit alles ziet er (zeg ik nu al voor de 3e keer) erg Penny uit, maarja.
Ik hoop voor jullie begrip. Tong uitsteken

Groetjes,

Lilian.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Yes! Wester Aikema's Nando gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:41

Mag ik je even uit je droom helpen voordat je zondag een grote teleurstelling hebt? Wester Aikema's Nando is een D-pony, die zul je dus niet in de C-L1 tegenkomen. Ze hebben gewoon een fout gemaakt door de vader van de pony op de startlijst te zetten. In de DE-L2 zie je Queenswood Solomon en El Beauty staan, beide bekende hengsten die beide niet meer leven en dus onmogelijk kunnen starten.
Bovendien staat Wester Aikema's Nando als ik het goed heb in de USA, zal niet voor een wedstrijd naar Nistelrode komen. Knipoog (Zie ook http://www.joshouwen.nl/folder2005.pdf bij Wannahave.)

Dniekje

Re: Yes! Wester Aikema's Nando gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:49

Ik heb een C-pony van wester aikema's nando!!
((NIET TE KOOP!!))