Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Wil met pen en papier alles bijhouden!! 

Ariebren schreef:Er komen de 24ste ongeveer 50 hengsten.
Dus zat keus.

BaiNar schreef:Oké.... nu weet ik wat.... Dank je!! (altijd paarden zonder papieren gehad he!!)
Dan geef ik de voorkeur aan een NTS hengst... OF ik moet op slag verliefd worden
zaterdag de 24-ste!!
, maar idd wordt t dan register en geen stamboek.
) met een NTS-gekeurde merrie altijd voor een NTS-hengst kiezen, om de simpele reden dat er dan een stamboekpapiertje bijkomt. Zeker als je het aanstaande veulen wilt verkopen, is dat toch wel handiger, denk ik. Als het veulen voor jezelf is, zou ik dat minder belangrijk vinden, en een hengst uitkiezen die jou het meeste aanspreekt.
) zou bij het NTS ook nog zijn dat de hengsten rontgenologisch gekeurd worden, en bij het ICS (volgens mij) niet. Althans, daar is het niet verplicht, wellicht zullen sommige ICS-hengstenhouders dat uit zichzelf toch wel laten doen, hoor.

, en coole stoere brave mooi Chakotay, en misschien nog wel een paar. 
, zeker toen ik zag dat hij in de buurt zou staan.... maar helaas... ineens staat hij aan de andere kant van het land.....
Nu is het niet erg om een stuk met de trailer te reizen, maar 220 km. (Zucht...)
maar ik kan het me wel voorstellen, als ik Mira opnieuw door Drum wil laten dekken moet ze met veulen ook bijna 200 km reizen..... Ben er ook nog niet uit. Aan de andere kant, als je een Bed & Breakfast of appartementje huurt kun je er een misschien wel een vakantieweekje van maken.