Ik vroeg me af of bokkers nog zelfgemaakte foto's hadden van bijv. de Terk Sale van de Kossack stud?De site heb ik al afgestruint en helemaal bekeken maar hebben jullie nog leuke foto's?Ik ben benieuwd...

nadia
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koetje schreef:www.kossackstud.com bestaat niet het is www.kossack.com
en het gaat ook over foto's die zelf gemaakt zijn door mensen die daar zijn geweest.
Attack schreef:Nou ik ben al weer berucht hier, zoals Lon al zei ik heb daar gewerkt en werk er nogsteeds (heb alleen ff niet kunnen werken ivm ongeluk) maar vor de liefhebbers 6 & 7 september is er weer veiling!!! Op 7 september zal er tevens een hengstenshow gegeven worden en ik kan je beloven dat is echt de moeite waard!!! Ik weet niet van welke hengst jullie foto's willen hebben, maar zit nu op school en heb de foto's thuis liggen, 90 km verder op, dus dat gaat wat moeilijk worden, maar als jullie ff laten weten welke hengst je foto's van wil zien zeg het dan ff, ik heb ze niet allemaal, maar de foto's die ik heb zijn van de hengstenshow van de veiling van twee jaar geleden, toen was Drug nog in Nederland, nu niet meer!
Ik hoor het wel! Groetjes Mirrie![]()