Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pre schreef:ik ga komende zaterdag naar een anda van 9 maanden kijken, een hengst zonder pre papieren, wie kan mij wat advies geven over de dingen waar ik vooral op moet letten? aangezien ik in het verleden alleen met kwpn en arabieren heb gewerkt is dit een beetje nieuw voor mij.
groetjes loesje

cojolly schreef:Inderdaad wat wil je met het paard, als je de springsport in wil zou ik het niet doen.
Het belangrijkste met wat voor paard je ook koopt is of er een klik is

pre schreef:ik wil hem touwens in opfok zetten bij mij in de buurt echt een super adres. hij staat op dit moment ook in opfok en is sinds oktober in nederland. het paard waar ik eigenlijk voor ga kijken is een hengst en wil hem voorlopig ook hengst laten zolang als hij het toelaat. toevallig staat er ook een andere in de buurt maar zoals ik op de fotos zag heeft die x benen achter dus ik denk niet dat die een optie is en qua type is het ook niet echt wat ik zoek. ik was gewoon meteen verliefd op de hengst, zijn uitstraling bouw gewoon alles haha.
hij komt dan gewoon in een opfok met andere hengsten, dat leek mij het beste, of denk jij van niet?
xx loesje