Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

gomir schreef:Ik heb volgens mij nog bijna nooit een reactie teruggehad op een mail verstuurd aan een hengstenhouder
Ik heb nog nooit een antwoord op mailtjes gehad. Telefonisch ben ik erg netjes geholpen en te woord gestaan door o.a. de Nieuwe heuvel en de Ijzeren man. Nu laat ik het allemaal regelen door de Oldenhoff en die doen het meer dan super voor me
,ik heb een uur geleden een mailtje naar de Pretendenthoeve gestuurd en heb nu al antwoord terug gehad !

zeanine schreef:Even iets anders dat mailtjes en telefoontjes
Het hengstenstation waardoor wij meestal onze merries laten insemineren, dus ook van hengsten die ergens anders staan rekent sinds 2006 voor aan huis KI €150,-. Vinden jullie dit normaal of niet?? Volgens mij is dit namelijk één van de weinige hengstenstations die dit doen. Voor € 150,- wil ik ook wel een ritje(of twee) van 25 km maken en een buisje sperma in een merrie stoppen.
Wilawander schreef:Met van Uytert heb ik ook mindere ervaring. We wilden toen dekken bij een hengst en daarvoor info opgevraagt. Die kwam zo ongveer na het dekseizoen. Vindt zoiets heel slordig.
Heb verder veel goede ervaringen met Duitse dekstations. Eenmaal info op gevraagt en je krijgt elk jaar weer je hengstenboekjes en DVD's. Heb je een vraag en de volgende dag heb je netjes je antwoord. Super vindt ik dat. Op uitzonderingen na dan. Wilde vorige jaar een afspraak maken met een hengstenhouder in de buurt om Laudabillis te bekijken. Hij zou terug bellen. Moet nog gebeuren. Maar ja...
)

LDRD schreef:Heb goede ervaringen met de Dalhoeve en met het Tannenhof. Beide zeer aardige mensen die meedenken en hun best voor je doen.
Slechte ervaring kan je via PB krijgen, vind het niet netjes om dat zo op de buis te gooien.
ben ik wel voor ....
zeanine schreef:Even iets anders dat mailtjes en telefoontjes
Het hengstenstation waardoor wij meestal onze merries laten insemineren, dus ook van hengsten die ergens anders staan rekent sinds 2006 voor aan huis KI €150,-. Vinden jullie dit normaal of niet?? Volgens mij is dit namelijk één van de weinige hengstenstations die dit doen. Voor € 150,- wil ik ook wel een ritje(of twee) van 25 km maken en een buisje sperma in een merrie stoppen.