hengstensite

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Agnessje

hengstensite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 19:55

Hoii,
Ongeveer een anderhalf weekje geleden heb ik een topic geplaatst met jullie mening over een site van mij die gaat over beroemde hengsten (zie mijn onderschrift).
Naast veel positieve opmerkingen kreeg ik ook heel veel negatieve opmerkingen over de foto's want die zou ik illigaal van de fotograaf afpakken ofzow Verdrietig
Maar als ik verder kijk op zelf-gemaakte site's dan zie ik allemaal van dit soort foto's (ook dezelfde die ik heb)! Ik heb zelfs gemaild met enkele webmasters hierover en die zeiden dat ze er niks vanaf wisten of dat het geen probleem was. Nu zou ik graag jullie mening willen over deze foto's want ik ben heel lang met het maken van deze site bezig geweest en nu weet ik me geen raad.

Sjoert

Re: hengstensite

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:01

Hoi Agnessje, voor zover ik weet mag je zonder toestemming van de fotograaf niet zomaar een foto gebruiken voor je eigen site.
Ervaring leert dat de meeste fotografen er niet zo'n punt van maken aangezien het vaak voor de fotograaf ook nog mooie reclame kan zijn. Lachen
Als je jezelf goed in wilt dekken, kun je bv op de site de fotograaf bij elke foto vermelden (desnoods klein lettertype?)

CowBoy21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:04

Ik zie dat je fishermans friend hebt toegevoegd

echt super! Knipoog

vind dat je een leuke site hebt gemaakt OK dan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:38

Dit is geen topic voor op F-AM, ik zet het op slot.