shetlander rij fotos en beoordeling te groot...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zaira_sak

shetlander rij fotos en beoordeling te groot...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 13:11

hoi zet hier een foto van jullie shet met ruiter erop. en hoe groot hij is en geef beoordeling op mensen of ze te groot zijn, leuk stel,...
hier ben ik met mijn shet van 1m13 en ik ben 1m65
Afbeelding

Nijn

Re: shetlander rij fotos en beoordeling te groot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 13:15

zaira_sak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 13:19

antwoorden pleas

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 13:21

Ik heb toch een antwoord gegeven, nl. dat dit thuis hoort in gegeven link.
Als je daar je vraag opnieuw stelt zul je vast wel een antwoord krijgen waar jij op zit te wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 13:21

het kan nog wel, maar ik vind shetten geen rijpony's voor grotere kinderen, ik zeg dus ook dat je er te groot voor bent..
daarbij zit je er heel gespannen op dus je houding is niet echt super, zadeltje dan maar of gewoon grotere pony mischien een idee?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 13:26

Dit is al je zoveelste poging om mensen te vinden die je niet te groot vinden. Daarbij krimpt je pony ook steeds weer: eerst was hij 1,15, toen 1,14 en nu 1,13.
Het lijkt op deze foto mee te vallen maar voor mijn idee heb je je knieen behoorlijk opgetrokken. Op een standfoto in een ander topic van jezelf was je echt veels te groot. Vast niet te zwaar maar ik wou eigenlijk die discussie niet meer aangaan.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 13:46

napie schreef:
Dit is al je zoveelste poging om mensen te vinden die je niet te groot vinden. Daarbij krimpt je pony ook steeds weer: eerst was hij 1,15, toen 1,14 en nu 1,13.
Het lijkt op deze foto mee te vallen maar voor mijn idee heb je je knieen behoorlijk opgetrokken. Op een standfoto in een ander topic van jezelf was je echt veels te groot. Vast niet te zwaar maar ik wou eigenlijk die discussie niet meer aangaan.

amen!!
is dr al getemt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 13:48

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:29

ik vind dat je op moeten houden met op zoek gaan naar mensen die vinden dat je niet té groot bent.
je bent gewoon te groot, zeker op die 2e foto, de enige reden dat je op de eerste foto niet veel te groot lijkt is omdat je je benen heel erg optrekt....

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:51

Ja, je bent te groot. Maar dat heb je al 20x gevraagd Knipoog

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:58

Op de eerste foto lijk je me niet te groot, maar op de 2de foto zeker wel.
Dus meid stop gewoon met rijden op je shet, ga wat anders met hem doen bijv. mennen of als je zo graag wilt rijden zoek een grotere pony

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 15:16

Je zou geen topics meer openen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 15:20

is dit het zelfde meisje dan?
Afbeelding zelfde kleding, zelfde pony, zelfde boktnaam.. vrees van wel dus..

zeg meid, je begint nu wel vervelent te worden, je bent gewoon TE GROOT VOOR EEN SHETLANDER, leg je er nou maar bij neer hier maak je geen vrienden mee namelijk..

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 15:34

Ooh getsie wat een kind zeg! Aandacht?? Je zal miss niet eens te zwaar zijn, maar te groot? Ho maar!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:13

Nu altsjullieblieft niet iedereen roepen dat ze moet gaan mennen. Bij mennen is goed materiaal en verstand van zaken een vereisde. Het is niet zo dat je zomaar een pony voor iets-wat-doorgaat-als-karretje kan binden en op pad kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:17

ik zeg ook niet dat ze moet gaan mennen (asjeblieft niet zeg!)
mijn tip:
Ga toch lekker toekijken hoe je pony graast in de wei en houd in de gaten of hij nog wel gezond is, je gelijk krijg je niet en ik betwijfel nogmaar of je verder wel verstand hebt wat betreft de verzorging en alles wat er verder bijhoort!

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:18

Op de 1rste foto lijkt het net of je gewoon een goede maat ben, maar op de 2de foto is mijn commetaar; niet meer op die shet rijden Nagelbijten / Gniffelen , ja voor een x erop zitten, maar dan moet de shet het ook leuk vinden Knipoog , verder komt er zometeen nog een foto van ik op de shet van Taat (Taat_)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:19

Kan ze niet geband worden ofzo. Dit is topic 100.....

JorisDy

Je bent te groot, ga lekker dat dier poetsen en met hem knuffelen! Stop met aandacht vragen alsjeblieft.

lique

hahahaha ja meid dit had je kunnen verwachten he....ik vind je idd ook te groot voor die shetlander...ik ben 3 cm groter dan jou,en weeg 55 kg....en mijn paard is toch echt 157,..sorry hoor maar dit ziet er toch niet uit????oja en die pony van 125 die je wou kopen .....niet doen!!!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:32

lique schreef:
hahahaha ja meid dit had je kunnen verwachten he....ik vind je idd ook te groot voor die shetlander...ik ben 3 cm groter dan jou,en weeg 55 kg....en mijn paard is toch echt 157,..sorry hoor maar dit ziet er toch niet uit????oja en die pony van 125 die je wou kopen .....niet doen!!!

Wat? Wilde zij een pony van 125 kopen? Ze moet gewoon een D pony kopen, van mij part een E, toch geen B pony joh!

(Maar daar moet je natuurlijk wel het geld voor hebben)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:34

Zaira_Sak: In je vorige topic is je aangeraden niet nog eens een topic over jou en je shet te openen. ( omdat je ook geen advies van andere bokkers aanneemt) Zoals hierboven al vernoemd is kun je een oproep doen in het centrale topic om te vragen of je te groot bent maar daar heb ik mijn mening al eens over gegeven.
Jammer dat je een knoop tussen je oren hebt Scheve mond

boroughlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:39

ik geef jullie allemaal gelijk ze is er veel te groot voor. Ik heb ook 2 shetlanders maar daar gaan we soms mee wandelen of er even opzitten daarom heb ik nu ook ene paard waar ik gewoon alles mee kan doen en niet te groot voor word Clown Cool

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:42

op de eerste ben je gwn normaal maar de 2e lijk je echt te groot maar dat komt maby omdatje het van de verkeerde kant ziet

maar ik vind dat als je hem/haar niet hinderd het nog best gaat zou gwn niet meer zo vaak op gaan zitten want te zwaar ben je niet.. Knipoog ga anders lekkr wandele of fietsen of vd doen
en mischien over een paar jaar met meer ervaring mennen.. Knipoog

owja en wil iedereen net zo paasei overdreven reageren kan ik niet tege meeredeel heeft gewoon geen eigen mening

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:50

lorenzolover schreef:
op de eerste ben je gwn normaal maar de 2e lijk je echt te groot maar dat komt maby omdatje het van de verkeerde kant ziet

maar ik vind dat als je hem/haar niet hinderd het nog best gaat zou gwn niet meer zo vaak op gaan zitten want te zwaar ben je niet.. Knipoog ga anders lekkr wandele of fietsen of vd doen
en mischien over een paar jaar met meer ervaring mennen.. Knipoog

owja en wil iedereen nIet zo paasei overdreven reageren kan ik niet tegeN. meeredeel heeft gewoon geen eigen mening

Wel als dit al haar 3de topic is met hetzelfde verhaal Vork Als het er niet meer zijn,....