hier ben ik met mijn shet van 1m13 en ik ben 1m65
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
napie schreef:Dit is al je zoveelste poging om mensen te vinden die je niet te groot vinden. Daarbij krimpt je pony ook steeds weer: eerst was hij 1,15, toen 1,14 en nu 1,13.
Het lijkt op deze foto mee te vallen maar voor mijn idee heb je je knieen behoorlijk opgetrokken. Op een standfoto in een ander topic van jezelf was je echt veels te groot. Vast niet te zwaar maar ik wou eigenlijk die discussie niet meer aangaan.

, ja voor een x erop zitten, maar dan moet de shet het ook leuk vinden
, verder komt er zometeen nog een foto van ik op de shet van Taat (Taat_) lique schreef:hahahaha ja meid dit had je kunnen verwachten he....ik vind je idd ook te groot voor die shetlander...ik ben 3 cm groter dan jou,en weeg 55 kg....en mijn paard is toch echt 157,..sorry hoor maar dit ziet er toch niet uit????oja en die pony van 125 die je wou kopen .....niet doen!!!
ga anders lekkr wandele of fietsen of vd doen
lorenzolover schreef:op de eerste ben je gwn normaal maar de 2e lijk je echt te groot maar dat komt maby omdatje het van de verkeerde kant ziet
maar ik vind dat als je hem/haar niet hinderd het nog best gaat zou gwn niet meer zo vaak op gaan zitten want te zwaar ben je niet..ga anders lekkr wandele of fietsen of vd doen
en mischien over een paar jaar met meer ervaring mennen..![]()
owja en wil iedereen nIet zo paasei overdreven reageren kan ik niet tegeN. meeredeel heeft gewoon geen eigen mening
Als het er niet meer zijn,....