Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hopla schreef:Mijn ene paard is van Gribaldi X Michelangelo.
Dan is ze volgens mij ook een trakhener of niet?
Ze heeft overigens wel een KWPN papier.
Jethafa schreef:Wij hebben er 2 op stal, La Luna (Lehndorff's x Waronja) en Jazira (Jetstream x La Luna). La Luna heeft hoefkatrol, dus staat in het hulpstamboek, maar Jazira moet nog steeds gekeurd worden. Helaas was Luna al gedekt toen ze erachter kwamen dat ze hoefkatrol had, anders was dat niet gebeurd. Is namelijk heel erfelijk. Afwachten of het met Jazira wel goed gaat. Verder geweldige paarden, heerlijk soepel en leuk karakter. La Luna heeft gelukkig geen pijn/kreupelheid aan de hoefkatrol, dus zo lang het goed gaat worden ze volop getraind. Geweldig stel!
Heb er zelf geen. Pletje123 schreef:Ik had een merrie van Chronos. Heb haar in 2003 verkocht. Ontzettend fijn dier! Helaas niet zo geschikt voor de sport. Weet alleen niet waar ze nu is.
Pletje123 schreef:Ja dat vond ik ook. Ze had een super karakter! Zo 1 vind ik niet gauw weer
) maar dressuur, springen, crossen, buitenrijden (zelfs als begeleiding van de ponykamp groep) ze is overal voor inzetbaar. Ze blijft haar sterke karakter houden daar niet van maar als je haar gewoon in haar waarde laat is het een wereldpaard!! 
Hij heeft van beide kenmerken.... Noppie schreef:Wij zijn de trotse bezitters van een kruising trakehner/fries. Een heerlijk voorwaarts en zeer werklustig paard met mooie ruime gangen.Hij heeft van beide kenmerken....
Kimdj19 schreef:Hey susie haha woody is een halve trakhener!