Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Is inmiddels veranderd.

RUBYWHITE schreef:Als je hem laat ruinen kun je er een leuk dressuur of springpaard aan overhouden toch?
Sammie schreef:Nou, lekker voor zo'n dier. Prikkels om hem heen, terwijl hij niet mag. Altijd alleen op de wei, terwijl hengsten júist behoefte hebben aan gezelschap/ kudde. Als je met een hengst niet dekt, lekker die ballen d'r afknippen.
cardy schreef:
@ Unamie: Kasparow ken ik heel goed, net zoals zijn eigenaresse. Kom er heel vaak, ga er zo ook weer heen
Want voor mijn gevoel zitten er wel goeie hengsten in zijn afstamming, maar heb er verder geen verstand van.cardy schreef:Ja mijn planning is hem op 2,5 jarige leeftijd te casteren. Hij heeft veel talent voor de hogere sport, hoop ook dat ik met hem uit de basissport kan komen.
Maar ben gewoon benieuwd wat ik straks onder me kont hebWant voor mijn gevoel zitten er wel goeie hengsten in zijn afstamming, maar heb er verder geen verstand van.
Daarom, als je alleen qua papieren zou kijken. Zou hij "veel" waard kunnen zijn?
(springen of dressuur ?)dat zal pas blijken als je hem een poos ohz hebt .
cardy schreef:Ja ik ben er zelf erg nuchter over, maar wel nieuwschierig. Ook ik weet dat het allemaal afwachten is, maar je merkt nu al dat ie boven het gemiddelde zit.
. EsSther schreef:waaraan kun je zien dat hij boven het gemiddelde zit?
ik begrijp dat je vertrouwen hebt in je eigen paarden, maar vertel mij eens waar je het aan afleest?
Het is toch geen optelsom ?
tuurlijk heb ik me verwachtingen, maar zoals ik al zei ik blijf nuchter
. Het kan ook zijn dat het een vreselijke bok word met rijden, dat weet je nooit
Samsam schreef:heb je ook fotoo's?