Samen met mijn fjord rij ik shows (toneel met paarden/viertal, carroussel ed) in de omgeving Achterhoek/Twente. (Met vereniging vrienden van het fjordenpaard) Binnen kort wordt er weer een nieuwe show opgestart en er zijn nog enkele plaatsen vrij binnen het show team. Om mee te doen met de show maakt het niet uit hoe oud je bent of hoe goed je rijdt, want er zijn verschillende rijniveau's binnen de rollen. Wel moet je de basis beheersen en je paard onder controle kunnen houden, maar dat is logisch.
Ik vroeg mij af of er toevallig mensen op bokt zijn die een fjord hebben, uit de regio Achterhoek/twente komen en het leuk vinden om ook shows te rijden?
Ik ben daar ook lid van maar het is te ver voor mij om steeds te komen oefenen.
Er zijn ook rollen die je zelf thuis kunt oefenen. Dan hoef je alleen maar vervoer te regelen (binnen de vereniging is dat geen probleem hoor...) voor de showdag zelf. Voor een grotere show kun je dan alleen komen tijdens de generale repetitie.
Het is de bedoeling dat je het ras op beursen, coutry fairs, opendagen, markten,evenementen e.d. promoot door een leuke show neer te zetten. Er zijn verschillende shows voor verschillende rij-niveau's. Meer info per pm