Ik begin er een beetje aan te twijfelen omdat ik er op internet niets over terug kan vinden en het er simpel uitziet. Want ik wil graag wat meer achtergrond informatie hebben over de pony die ik nog niet zolang in mijn bezit heb.
groetjes desire
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

decire schreef:weet niet of ik hier voor deze vraag goed zit maar, ik wil graag weten of iemand zo'n paspoort wel eens gezien heeft. zo ja is dit een officieel paspoort.
Ik begin er een beetje aan te twijfelen omdat ik er op internet niets over terug kan vinden en het er simpel uitziet. Want ik wil graag wat meer achtergrond informatie hebben over de pony die ik nog niet zolang in mijn bezit heb.
groetjes desire

sabrinaboer schreef:maar het chipnummer klopt wel maar in het papier zelf staat haar geboortedatum en 3 maanden erna is ze geschetst en dit klopt wel allemaal maar hoe is het mogelijk dat ze dan wel nu de leefdtijd heb van een gemiddeld 14 jarig paard en ze zou volgens de papieren dus 7 jaar moeten zijn en ouders staan onbekent maar dit papier staat echt stamboek op ja ik ben zelf niet bekent met papieren uit belgie
sabrinaboer schreef:maar dit papier is dus een paspoort ?
ja ik heb nog nooit papieren van belgie gezien nog een paspoort dus ik heb echt geen idee
maar het ziet er zo nep uit en dan blijkt ook nog dat de leeftijd niet klopt
zelf denk ik dat dit paier niet bij dit paard hoord
de schets is ook heel raar bij ons in nederland staat de schets omschreven in woorden in dit papier is het paard na getekend de vlekken zijn gewoon wit en het wit is met stifd rood van kleur gestreept echt heel raar de vlekken kloppen wel maar de leefdtijd nogal tijd niet
Neonlight schreef:Dat op het paspoort stamboek staat wil niets zeggen. Je kunt bij het shetlander stamboek een paspoort aanvragen voor een rijpaard. Een PUI mag geen enkel paard weigeren op ras of wat dan ook om een paspoort uit te geven.
Yootha schreef:Als het om een papier met een stamboekpapier gaat moet in principe het paspoort worden uitgegeven door dat stamboek. Een ander stamboek kan wel chippen, maar stuurt de gegevens door naar het stamboek van geboorte. Een papierloos paard/pony kan bij elk stamboek een pp krijgen.