ik heb het ook over kleine veulentjes, ik heb via een paar handelsstallen deze info gekregen, ik heb er zelf nog nooit een gezien. maar wij houden nu eenmaal van paarden met formaat, en zeker als ze goed presteren in de sport( vind ik eigenlijk het belangrijkste)
we hebben zelf een sandro-hit hengst veulen veulen gefokt en dit is werkelijk sensationeel .ook hebben we 2 futures gehad die waren ook zeer apart, helaas zijn deze 2 door een dierenarts omzeep geholpen( sorry ander woord heb ik er niet voor) 1 is inmiddels afgemaakt omdat het dier verschrikkelijk pijn leed en de andere leeft nog maar ook daar is weinig hoop voor, misschien na de uitspraak van de rechter dat we hem weg kunnen geven aan iemand die een mooi paard zoekt om hopelijk als hij dit dan nog kan een rondje te lopen. ook hebben we een sunnyboy ruin van 3. jr. maar die is best grof uitgevallen, niet verkeerd maar niet wat we zoeken. ook hebben we een zus van de sandrohit een royaldance prachtige merrie en die mis weer zeer luxe. dus ja je kunt er niet altijd van uitgaan dat het wat wordt wat je zoekt. dus als je een mooie donschufo weet!!