mede ijslander eigenaars breda en omgeving

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

juline

mede ijslander eigenaars breda en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 17:02

omdat ik eindelijk na vele jaren sparen en hopen en dromen toch een ijslander ga aan schaffen ben ik op zoek naar andere ijscohouders in omgeving breda om een keer mee samen te rijden en nog wat van te leren.

dus zijn er ijsco in en buiten breda die misschien een keer willen rijden of iets dergelijks?

Rijlaarsdam

Re: mede ijslander eigenaars breda en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:20

gefeliciteerd!!
kom niet uit breda, maar weer dat er daar in de omgeving wel wat ijslanders zitten.
gr

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:51

roskur heeft haar ijslander in in Teteringen staan geloof ik... bij nog 2 IJsjes. pb haar eens!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:50

Ja! Haha! Intussen je PB al gehad en gereageerd Ja.

Als je ook bij Teteringen in de buurt komt te staan wil ik zeker wel eens samen rijden. Momenteel is Röskur nog wel herstellende van een peesblessure, ik stap nu nog maar 20 minuten met hem op het harde, opbouwend, dus een echte rit kan - nog - niet, alleen de polder of het dorp even op en neer... Maar ik ga ervanuit dat je nog geen ijslander hebt, omdat er staat dat je hem gaat kopen? Lachen En er is natuurlijk nog tijd zat, ik ben iig nog wel 3,5 jaar in Breda als het goed is (studie) Haha! En paard is geloof ik ook niet van plan om het zomaar op te geven dus hopelijk is hij gauw weer helemaal in orde. Gelukkig gaat het wel goed. (loopt los rad in alle gangen, ook in draf op 't harde, zwelling en warmte van de pees is helemaal weg, het stappen opbouwen gaat goed, kortom, super tot nu toe! het word pas écht even spannend als ik over een maandje of een paar weer een stukje draf mag gaan invoeren. ik zit er nu al over in, hihi)

Je mag hem natuurlijk ook altijd even komen knuffelen. Tong uitsteken En wie weet over een tijdje samen buitenrijden, als je een beetje in de buurt komt te staan. Röskur is compleet 100 % bomproof en heeft een regelbaar temperament, kortom een betrouwbaar rij-maatje.

BleikjA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:59

Ik woon wel een beetje in de buurt van Breda (met de auto een half uurtje rijden). Maar als je geen trailer hebt is het een beetje moeilijk Knipoog Zit ook in Breda op school.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:12

BleikjA schreef:
Ik woon wel een beetje in de buurt van Breda (met de auto een half uurtje rijden). Maar als je geen trailer hebt is het een beetje moeilijk Knipoog Zit ook in Breda op school.

Ja, vervelend he? Ik ken inmiddels ook al iemand die hier in de Haagse beemden woont en haar paard ook, maarja, samen rijden kan dus niet want het is nog een behoorlijk eind. (20 min. fietsen en zij woont denk ik nog wel zo 10 - 20 min verder weg, en te paard is dat dus zo een uur of verder) Je moet écht dichtbij elkaar wonen om samen te rijden... Scheve mond

Maar als ze ook in Teteringen komt te staan met haar paardje zou dat wel kunnen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:20

als je nog even geduld hebt komt er nog 1 bij Haha!
maar eerst verhuizen etc

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:18

Gefeliciteerd alvast! Knipoog
Ik woon in Oud-Gastel, ligt in de buurt van Roosendaal, Breda. Altijd leuk om samen te rijden en zeker met IJslanders. Knipoog Ik heb een eigen IJslander en een verzorg die bij die van mij staat, je kan wel even in mijn profiel kijken. Lachen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 22:29

draumpje schreef:
als je nog even geduld hebt komt er nog 1 bij Haha!
maar eerst verhuizen etc

Wat leuk, ga je ook naar Breda verhuizen? Lachen (ik las in je profiel dat je (nog) geen eigen paard hebt, dus ook voor jou succes met, na het verhuizen, het vinden van je ideale paardje) Waar ga je precies heen verhuizen, heb je al iets?

Ik woon zelf in de Haagse Beemden en het is ongeveer 20 minuten fietsen naar Röskur, in Teteringen. (via de polder)

Kimmy, het is alleen wel jammer dat je niet op rijd-afstand woont... Scheve mond Ik heb zelf geen trailer of iemand die ermee kan rijden helaas!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 17:46

Ja dat klopt Iris, maar wij kunnen zo trailer lenen dus wie weet. Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 17:55

IceEva schreef:
Ja dat klopt Iris, maar wij kunnen zo trailer lenen dus wie weet. Knipoog

Oh, okee. Lachen Dan zouden we misschien wel een keer samen kunnen rijden Haha! Als Röskur weer helemaal beter is dan... Maar het gaat wel goed tot nu toe, hij heeft nog geen moment een 'terugval' gehad. Lachen

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 17:57

Ja dat zou leuk zijn, kan je bij jullie lekker rijden? (bos? Haha!)
Aha dat is mooi, komt wel goed! Ja

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:01

IceEva schreef:
Ja dat zou leuk zijn, kan je bij jullie lekker rijden? (bos? Haha!)
Aha dat is mooi, komt wel goed! Ja

Geen idee, ik stap nu een half uur en ben nog niet bij het bos geweest. Clown Het schijnt 15 minuutjes stappen te zijn, dus wel te doen. Maar als ik er nu heen ga is het zo flauw: Ik kom bij het bos aan, en dan kan ik gelijk weer terug. Clown

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:59

Ja klopt, dat is ook niet leuk! Maar misschien kunnen we van de zomer is wat afspreken he! Lachen

jakeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 21:51

ik woon in geertruidenberg dus niet zo ver weg maar mn ijsje staat in drunen aan de duinen en t is nog een veulen dus samen rijden gaat nog een jaar of 4 duren maar wel gefeliciteerd met je aankoop geniet ervan en wie weet tot over 4 jaar

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 00:36

Er komt hier waarschijnlijk ook eentje bij, maar wanneer weet ik nog niet. In ieder geval kwam er zaterdag iemand kijken, ik ben benieuwd of het wat is geworden. Lachen