Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Intussen je PB al gehad en gereageerd
.
En er is natuurlijk nog tijd zat, ik ben iig nog wel 3,5 jaar in Breda als het goed is (studie)
En paard is geloof ik ook niet van plan om het zomaar op te geven dus hopelijk is hij gauw weer helemaal in orde. Gelukkig gaat het wel goed. (loopt los rad in alle gangen, ook in draf op 't harde, zwelling en warmte van de pees is helemaal weg, het stappen opbouwen gaat goed, kortom, super tot nu toe! het word pas écht even spannend als ik over een maandje of een paar weer een stukje draf mag gaan invoeren. ik zit er nu al over in, hihi)
En wie weet over een tijdje samen buitenrijden, als je een beetje in de buurt komt te staan. Röskur is compleet 100 % bomproof en heeft een regelbaar temperament, kortom een betrouwbaar rij-maatje.
Zit ook in Breda op school. BleikjA schreef:Ik woon wel een beetje in de buurt van Breda (met de auto een half uurtje rijden). Maar als je geen trailer hebt is het een beetje moeilijkZit ook in Breda op school.

Ik heb een eigen IJslander en een verzorg die bij die van mij staat, je kan wel even in mijn profiel kijken.
draumpje schreef:als je nog even geduld hebt komt er nog 1 bij
maar eerst verhuizen etc
(ik las in je profiel dat je (nog) geen eigen paard hebt, dus ook voor jou succes met, na het verhuizen, het vinden van je ideale paardje) Waar ga je precies heen verhuizen, heb je al iets?
Ik heb zelf geen trailer of iemand die ermee kan rijden helaas!
IceEva schreef:Ja dat klopt Iris, maar wij kunnen zo trailer lenen dus wie weet.
Dan zouden we misschien wel een keer samen kunnen rijden
Als Röskur weer helemaal beter is dan... Maar het gaat wel goed tot nu toe, hij heeft nog geen moment een 'terugval' gehad.
)
IceEva schreef:Ja dat zou leuk zijn, kan je bij jullie lekker rijden? (bos?)
Aha dat is mooi, komt wel goed!
Het schijnt 15 minuutjes stappen te zijn, dus wel te doen. Maar als ik er nu heen ga is het zo flauw: Ik kom bij het bos aan, en dan kan ik gelijk weer terug.