onzin over de arabier?? of..??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CtjeLief

onzin over de arabier?? of..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 18:49

Citaat:
De deuk bij een paard in de neus is een gebrek van vertrouwen. Die zijn vaak banger en schigteger of hoe je het schrijft , ze vertrouwen je minder snel enzo. Letter heel erg op en schrikken dus van veel. Het is dus niet leuk om telkens te zorgen dat er meer deuk in zit.

Sorry hoor.. dit is werkelijk het bizarste wat ik ooit over de arabier heb gehoord.. ligt dit nou aan mij? haha, ik moest echt zo hard lachen toen ik dit las..
benieuwd naar jullie reactie??
dit staat bij 'rassen algemeen' onder : mensen verziekers van ras, ofzoiets..

heel bizar dit.. wel humoristisch, waar ze het vandaan haalt?? dit meldt een of andere paardenfluisteraar.. (tja die werkt ook met nerveuze paarden hey haha)

Cynthia

Oakland1990

Re: onzin over de arabier?? of..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:52

Dit soort paarden zijn net pittig. Idd bullshit! Van het taalgebruik leid ik af dat het verzonnen is.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 19:00

ja dat dacht ik ook dus.. heb al veel fabels over arabieren gehoord (en dat zijn er nogal wat) maar dit sloeg in mijn ogen alles! haha

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:04

Dit is gewoon erin gefokt en zegt enkel dat dit soort paarden meer bloed hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:05

Hmm dit klopt echt niet !

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:10

lachwekkend toch ha ha ha mega penny opmerking.....waar komt dit in godsnaam vandaan
en hoe oud zal degene zijn die dit schreef Haha! Haha!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 19:13

14 geloof ik en ze heeft het van de beste paardenfluisteraar.. nu krabbelt ze wat terug en beweert ze dat paarden met een deuk in de neuslijn banger enzo zijn.. hoe rechter het hoofd hoe rustiger.. (toch te vaak die penny gelezen?) nou ja misschien dat het theoretsch beweerd word ofzo, maar uit ervaring weet ik echt dat het ONZIN is, en daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken!

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:13

ik vraag me eerder af hoe oud TS hier is? Nagelbijten / Gniffelen
sorry hoor, dat je dat in een topic tegenkomt en reageert vind ik heel normaal, maar hiermee wil je gewoon het meisje een beetje uitlachen!
Krijg zelf eerder eens wat verstand en praat eens met haar, ipv haar hier een beetje te komen uitlachen!

Het is idd bull oliebol, maar mij hebben ze ook veel bull oliebol kunnen wijs maken in de tijd! Zo hebben ze mij altijd het idee van arabieren gegeven dat het onhandelbare paarden zijn die enkel met hun staart kunnen zwaaien en show kunnen verkopen.
dit is idd ook niet waar maar open je voor deze reactie weer een topic?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:16

En paarden met een ramsneus zijn zeker dood rustig Tong uitsteken Hahaha. Ik ken wel een paar Arabieren, die heel rustig zijn, en hartstikke nuchter Knipoog

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 19:17

ik heb haar gevraagd waar het vandaan kwam, en met alle respect, ik vind het ook een lachwekkende theorie, en ik heb hem hier geopend omdat het bij rassen algemeen werd gemeld en was benieuwd of mensen dit wel als waarheid beschouwen? en sorry dat ik erom moet lachen.. maar moest ook echt lachen!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:20

whisperramse schreef:
ik vraag me eerder af hoe oud TS hier is? Nagelbijten / Gniffelen
sorry hoor, dat je dat in een topic tegenkomt en reageert vind ik heel normaal, maar hiermee wil je gewoon het meisje een beetje uitlachen!
Krijg zelf eerder eens wat verstand en praat eens met haar, ipv haar hier een beetje te komen uitlachen!

Nagelbijten / Gniffelen
En ondertussen erover door blijven gaan in het andere topic.

Maargoed, ontopic: Ik weet wel dat er hier op bokt een aantal mensen zitten die karakteranalyses kunnen uitvoeren aan de hand van (dacht ik) uiterlijke eigenschappen bij paarden.
Onder andere (correct me if I'm wrong) SuperRoos. Ik ga er niks over zeggen, want ik heb er geen ervaring mee, maar vraag dit soort dingen eerst eens even na bij die mensen die er verstand van hebben Lachen

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:25

ik heb er ook 1 van Superroos en over die deuk had ze het niet terwijl die duidelijk te zien was.

ik vind dit echt zooo lachwekkend gewoon ik heb wat leuke spaanse paardjes bij ons op stal mee gemaakt met ramsneus die als er maar wat gebeurde in de balken van het dak van de bak hingen omdat ze schrikkerig zijn.
zelfs de grootste kwpner bij ons op stal heb ik vaker zien stuiteren dan de VA'tjes

joh dat kind heeft geen verstand joh hahahahaha

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 19:27

idd Dunja, dat bedoel ik! stomme opmerkingen vragen soms ook om stomme reacties.. sorry hoor Knipoog

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:30

CtjeLief schreef:
idd Dunja, dat bedoel ik! stomme opmerkingen vragen soms ook om stomme reacties.. sorry hoor Knipoog

juist als zulke mensen domme opmerkingen mogen maken mogen wij er ook op reageren toch??
Ik denk dat ze gewoon niet beter weet en iemand na praat en nog niet het genoegen heeft gehad
om met elk ras te werken of rijden.....komt wel goed ze is pas 14........ Knipoog Haha! Haha!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 19:32

ik zei al in het andere topic: ga eens een dagje bij ETC werken ofzo, dan weet ik zeker dat je je theorie terugneemt..

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:32

En hoe oud ben jij als ik vragen mag? Sjonge Lachen

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:34

Zwartwitje schreef:
En hoe oud ben jij als ik vragen mag? Sjonge Lachen

blijkbaar ben ik niet de enige die het hier maar een belachelijke actie vind Knipoog

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:36

Ja ik zei als Rosa overlijd hoop dat het nog lang niet gebeurt dat ik dan een arabier graag wilde nou me moeder was het er niet mee eens. Die denkt dat het dan een verschrikkelijke hengst word die alleen maar stijgert en galoppeert zoals uitdie films.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:37

waarom je mag toch topics openen of niet??

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 19:40

ik baal er gewoon van dat op deze manier WEER een fabel de wereld wordt geholpen waardoor de arabier in een kwaad daglicht komt te staan (zie ook reactie hierboven) want genoeg penny-lovers geloven het allemaal.. kan ik niet tegen, praat geen onzin als je geen ervaring met het ras hebt.. maar das mijn mening hoor, maar weet zeker dat er voldoende mensen zijn die deze delen! ik ben overigens 24 jaar.. zit nu zo'n 10 in het arabierenwereldje, heb jaren bij Bessewacht en ETC gewerkt en ook staat een aanbod om een aantal maanden bij Om el Arab te mogen werken, dus ik vind zeker wel dat ik recht van spreken heb! (en dus niet om arrogant te doen maar om aan te duiden dat ik met behoorlijk wat deuken in de neus heb gewerkt, en ik weet dus uit ervaring dat de theorie niet waarheidsgetrouw is)

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:40

We gaan toch niet ruzieen over een pennystelling, die dingen zegt iedereen wel es. Zeker in de Pennytijd.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:43

@DunjaR: Van mij mag je best een topic openen met dit onderwerp, waarom niet. Maar de toon die de TS aanslaat in de beginpost is nou niet bijster vriendelijk tegenover degene van wie de quote is.
En om het "dan maar" op de leeftijd te gooien is helemaal een beetje vreemd, vandaar dat ik vroeg naar jouw eigen leeftijd (waar ik overigens nog steeds wel benieuwd naar ben).

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:45

CtjeLief schreef:
maar om aan te duiden dat ik met behoorlijk wat deuken in de neus heb gewerkt, en ik weet dus uit ervaring dat de theorie niet waarheidsgetrouw is)

hahaha Cynthia, dit is inderdaad het meest lachwekkende wat ik weer gelezen heb sinds tijden (alhoewel Scheve mond ...) Kan jou het schelen wat mensen van arabieren vinden, wij weten genoeg toch Knipoog . En kom maar op met die deuken, kan er geen genoeg van krijgen Vingers aflikken Vingers aflikken Hoe meer deuk, hoe beter het is.... hahahahaha Knipoog

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 19:48

haha idd! Ja

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:49

@Ctjelief: dat van die leeftijd was niet tegen jou Knipoog Maar kijk, daar heb je al een gegrond argument om tegen de stelling in te gaan.
Overigens heb ik nergens gezegd dat je geen recht van spreken had.

Ontopic: ik heb d'r al helemaal geen verstand van, maar ik vraag me ook af waar die Klaus Hempflig de stelling op baseert Nagelbijten / Gniffelen