ik weet er 1
een hele mooie schimmel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
een hele mooie schimmel
mokary schreef:komen er veel nieuw te keuren hengsten, wie weet het?
ik weet er 1een hele mooie schimmel
sherif schreef:mokary schreef:komen er veel nieuw te keuren hengsten, wie weet het?
ik weet er 1een hele mooie schimmel
wij zijn ook van de partij, zij het niet met een nieuw te keuren hengst, maar we nemen ons witte sp(r)ookje mee voor de gala-rubriek
sherif schreef:mokary schreef:
ons witte sp(r)ookje
Jalenka_Kiya schreef:Hele mooie foto! Mag ik weten wat voor hoofdstel dat is? Staat hem prachtig!
heerlijk koppie heeft hij. sherif schreef:wij zijn ook van de partij, zij het niet met een nieuw te keuren hengst, maar we nemen ons witte sp(r)ookje mee voor de gala-rubriek
.

Jukebox schreef:Ik vind dat dus wecht geweldig, weet iemand waar dat wordt gehouden en wanneer?:D
middag) sherif schreef:Jukebox schreef:Ik vind dat dus wecht geweldig, weet iemand waar dat wordt gehouden en wanneer?:D
3 februari in Ermelo (Galarubriek begint om 15.00)![]()
heb de lijst met hengsten (gala rubriek) al gezien (dat wordt een echtemiddag)
anneliesdj schreef:Is het niet op 2 en 3 feb? Of zijn er zo weinig hengsten dat ze alles op de zaterdag doen? Is er alleen een lijst van de hengsten voor het gala of zijn er ook lijsten met nieuw te keuren hengsten?
remsy schreef:Ik ben ook aanwezig![]()
het is idd alleen op zaterdag 3 februari![]()
En het wordt zeker smullen geblazen