Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marcolemar schreef:Volgens mij vielen zijn veulens zeker niet tegen! Alleen moet je het karakter afwachten...
crabbybitch schreef:marcolemar schreef:Volgens mij vielen zijn veulens zeker niet tegen! Alleen moet je het karakter afwachten...
Tssss,met het karakter van dit paard is niks mis!!!Het is een goed opgevoed paard,super te rijden maar die wat spastisch werd van de ruiter die hem reed tijdens de hengstenkeuring...
crabbybitch schreef:Ik heb niet zo heel veel zin om het in dit topic te hebben over het kwpn.
De topicstarter heeft wat vragen over Van the Man.Ik maak de hengst dagelijks mee en al meer dan 70 dagen!Ik kan uit ervaring vertellen dat er met zijn karakter niets mis is!!!Hij loopt tussen hengstige merries en pony's en hij heeft nog nooit iets vervelends gedaan!!!!Wij hebben meerdere hengsten op stal en hij is geen andere hengst dan de anderen..
crabbybitch schreef:Van the Man is eigendom van Moorland stables en staat in Gorssel.Ik ken nu ook een paar nakomelingen van deze hengst en het zijn stuk voor stuk bloedmooie en lieve veulens!!
crabbybitch schreef:Van the Man is eigendom van Moorland stables en staat in Gorssel.Ik ken nu ook een paar nakomelingen van deze hengst en het zijn stuk voor stuk bloedmooie en lieve veulens!!
marike04 schreef:Weet iemand waar Van the Man is gebleven?
Toen ik afgelopen jaar hoorde dat ie in Ermelo mee zou doen ben ik gaan kijken. Eerlijk gezegd stond ik stomverbaasd toen ik de beoodeling van de commissie hoorde...wat is er misgegaan op weg van Vechta naar Ermelo?

unamie schreef:marike04 schreef:Weet iemand waar Van the Man is gebleven?
Toen ik afgelopen jaar hoorde dat ie in Ermelo mee zou doen ben ik gaan kijken. Eerlijk gezegd stond ik stomverbaasd toen ik de beoodeling van de commissie hoorde...wat is er misgegaan op weg van Vechta naar Ermelo?
dat ben ik nu ook heel benieuwd naar
Hypo schreef:Door wie wordt hij nu getraind? Het zou mooi zijn als hij in de sport of hengstencompetitie te zien is. Dan kan het beeld dat is blijven hangen van de 70-dagentest bijgesteld worden.