ik ben weer op zoek naar een paard voor mij zelf om straks weer wedstrijd te kunnen rijden. nou heb ik een 2-jarige hengst scandic X kaiserstern zien staan op internet. het klinkt wel heel aantrekkelijk. maar wat denken jullie over de combi van scandic met kaiserstern?? zijn moeder is 1.65m. en scandic is ong. 169m. dus hij moet toch ook wel rond deze hoogte worden toch?
Scandic x KaisersternXX zou maat voldoende moeten krijgen. Maar ik zou eerst even rontgonologisch laten keuren en als de eigenaar dat niet wil betalen bij afkeur ben je al een stuk wijzer. Lijkt me belangrijker dan een centimeter meer of mnder,
Zal misschien een lastiger karakter kunnen geven, ken inmiddels zat Scandics met een pittig karakter en dan volbloed ervoor.. Qua type en bewegingen zal het wel goed zitten.
ik ben vandaag naar de hengst gaan kijken, maar hij was heel kort op de voorbenen. dit word dus niet mijn toekomstig sportpaardje. de zoektocht gaat weer verder bedankt voor jullie reacties
Trex
Geplaatst: 08-06-12 17:56
Hey,
Ik zocht op scandic x kaiserstern !! En ik heb nu dit paardje gekocht . Toen al heb hem nu 5 jaar !! Geweldig paard .