[TI] Spelen met vriendjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

traveller

Spelen met vriendjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 08:32

Spelen jullie Tinkers ook zo veel met soortgenootjes. Loretta en Duncan zijn de speelvogels van de kudde. Wanneer zij elkaar uitdagen dan kan de rest niet achterblijven. Zelfs de paarden in de andere weide beginnen mee te doen. Eerst staan ze verbaasd aan de draad te kijken en dan begint het spektakel.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-01-07 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's verwijderd, fototopics horen op ITP en links zijn niet relevant voor het onderwerp.

annelot

Re: Spelen met vriendjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 09:09

Ja ik ken het, nou staan ze bij ons maar met z'n tweeen en ik noem dat wat Ryon doet altijd 'KLOTEN". Ryon begint dan heeeeeeeeeeeel ongeintreseerd te stappen en te gapen tot hij vlakbij Reynir is en dan bespringt hij hem en krijgt Ryon weer klapjes. Haha! en hij doet het rustig weer en weer en weer (sukkel).
In juni krijgt hij er een speeltje bij, dan komt zijn 2 jarige zoon bij ons op het land te staan.

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 09:17

Echt geweldig die foto's Tong uitsteken
Die van ons hebben er 's zomers ook wel eens last van maar meestal rennen dan alleen onze 2 tinkers en het shetveulentje wat bij hun staat mee, en soms staat er nog een andere pony bij die dan meerent maar voor de rest blijven de andere weilanden vrij rustig Knipoog

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:43

Jordy staat niet bij andere tinkers, dus hij pest KWPN'ers Haha!
Hij heeft bij mij weleens bij een Tinker x Tuigpaard gestaan, daar speelde hij heel graag mee.
Maar hij speelt net zo graag met andere paarden, Jordy is gek op stoeien en vind altijd wel een 'slachtoffer'. Dit jaar kon hij zijn lol op, want er stond een jonge KWPN hengst in de groep die dat ook helemáál niet erg vond, die 2 hadden iedere dag een paar keer speelkwartier, rechtop tegenover elkaar staan en worstelen maar.
Bij andere paarden doet hij dat ook wel, hij loopt er dan eerst naartoe, zet een dikke nek op en gaat staan schrapen en 'slaan' met zijn voorbenen om uit te dagen.
Ook is Jordy bijna altijd de aanstichter als de hele groep als een idioot te keer gaat, hij kan staan grazen, en dan ineens al piepend en bokkend wegsprinten waarop de rest eerst een hartverzakking krijgt en vervolgens mee gaat doen.
Het is maar goed dat Jordy bovenaan staat in de rangorde, anders zou hij waarschijnlijk heel wat op zijn flikker krijgen van de anderen Clown
Reden: Foto's verwijderd, fototopics horen op ITP en links zijn niet relevant voor het onderwerp.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:08

Ik heb wel dat sinds Arwen op de wei staat, Lowara heel wat vaker aan het rennen is. vooral omdat arwen meestal recht op Lowara afstuift en ja.. dan gaan de 2 Tinkers aan de kletter en kan mijn C pony of als ik andere paarden op de wei heb staan, niet achterblijven natuurlijk. Vind het altijd geweldig om het verschil te zien, de warmbloeden rennen gewoon heel hard en maken scherpe bochten, de Tinkers maken vooral rare bokkesprongen en ehm.. scheten nogal veel op zo'n moment Clown

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:26

hier niet, gam is maar een sikkeneurige ouwe bok. Boos!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:23

Mystic speelt ook het liefst met tinkers ja, vroeger had hij een tinkervriend, Jack, die twee moesten ook elke morgen eerst flink rennen en bokken en steigeren. Er was toen nog een bruine warmbloed die ook meedeed, de rest van de kudde graasde altijd rustig verder Clown

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:24

Heey mijn Tinkiewinkie Duncan aan de stoei,leuk he ,hij en Loretta zijn dan ook echt een paartje,hij word ook chagie als zij aandacht aan iemand anders geeft ,hahaha.

Groetjes Kiara

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:57

Zo doet Ryon het dus meestal Haha!
Reden: Foto verwijderd.

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:01

Gentle zit ook vaak in zijn eentje door de wei te rennen, met 4 benen de lucht in Clown
De shetten blijven ongestoord dooreten.
Het ziet er altijd wel leuk uit als hij zo aan het rennen is!
Mooie foto's trouwens

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:24

De tinker van mijn zus Jingle speelt juist graag met mijn shetlander! is heel leuk om te zien!

B_Sweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:59

Jaa Boyd vind het wel heel leuk om met Blizz van dapperdier te spelen...Grote vrienden...
Alleen Boyd kan het met sommige paarden ook helemaal niet vinden...Als de andere paarden niet speels zijn gaat Boyd ook niet spelen.

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:39

onze tinks kunnen ook heerlijk stoeien met mekaar.
als ze samen op het land staan proberen ze makaars halster ook altijd af te trekken en tegen mekaar steigeren ERG mooi gezicht is dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:48

Nee niet echt. Mijn tinker is liever lui dan moe, dus echt veel spelen zie ik haar niet doen.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 13:05

nielsd schreef:
Nee niet echt. Mijn tinker is liever lui dan moe, dus echt veel spelen zie ik haar niet doen.

Hier ook zo Lachen

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 19:38

Vandaag Flint ook even naar buiten gehad, samen met Jaitske (fries). Normaliter is het meteen snuit aan de grond en eten, niet ff rennen of iets. Jaitske stond dus idd gelijk te eten en Flint was helemaal door het dolle, bokken rennen nog weer bokken, ook es met vier beentjes van de grond, hij had echt de kolder in de kop.
Normaal staan ze met zijn zessen en de kleinste merrie is dan de 'gekke', maar ze krijgt nooit iemand mee!!! Het zal wel door de storm van gisteren komen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 19:50

Jessie staat niet met soortgenootjes als in de zin van medeTinkers.
Wel met allerlei andere rassen, koudbloed, warmbloed, het staat er allemaal. Het ligt er maar net aan in wat voor bui ze is, soms stuitert ze mee met de rest, anders kijkt ze het van " Scheve mond idioten Rolleyes "
Maar als ze gaat, kan ze goed gaan, staart omhoog, kop in de lucht en dan gaan de voetjes van de vloer. Zooo gaaf om te zien Lovers

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 09:21

Connor speelt met alles dat maar wil spelen. Of dat nou een kleine minishet is of een grote lummel van 1,80 maakt hem niks uit. Wel past hij zijn kracht aan zijn maatje aan. Bij de minishet ging hij altijd door de knieen om te spelen.