. Ik zal zo eventjes alles bij lezen!Hier hebben we wel een goed begin gemaakt gelukkig. De beide dames doen het goed, de buikjes groeien lekker door. En vandaag ben ik met m'n vader naar Kaylen weesten kijken.
Mijn vader had hem al niet meer gezien sinds hij verkocht is (toen was hij 9 maanden) en ik heb 'm net nadat ie verkocht is nog eens gezien. Hij wordt in april 2 jaar.
Dusja, we waren natuurlijk ontzettend benieuwd.
Hij staat inmiddels in Boven Leeuwen, dus best een eindje tuffen met de auto, maar zeker wel te doen en helemaal als het gaat om ons eerste gefokte veulen
Ik heb verder ook nog veel contact met zijn eigenaresse dus ook gezellig om er eens een keertje heen te gaan

Kaylen is echt leuk geworden, al een echte heer en zo ontzettend lief en knuffelig. Absoluut geen hengstenstreken, hij lijkt nog niet door te hebben dat het hele zaakje er nog onder hangt
Hij is ook behoorlijk aan de maat, zeker als je kijkt naar z'n mama van 1.40.
Verder vind ik hem kwa bouw steeds meer op Maxolo gaan lijken, en die sokken heeft ie ook absoluut van z'n papa.
Hij heeft trouwens ook een hele gave snor
echt wel heel stoer!Superleuk in elk geval om 'm weer eens te zien en het was ook erg gezellig
en ik ben heeeel benieuwd hoe hij uitgroeit! Ben benieuwd wat jullie van hem vinden. Ik ben natuurlijk een beetje bevooroordeeld

met de fokker ernaast
(mijn vader dus) die minstens zo weg is van kaylen als ik

... laten ze hem hengst ?
wat leuk dat je geweest bent!