Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Katoo71 schreef:UUHHH, bij de eerste link benje de t vergeten en dan kom je dus op een ransige site .
descob schreef:
klaasjuhhh schreef:http://www.stenaline.nl/stena_line/nl/h ... lands.html
Je kan ook met de kanaaltunnel vanaf Frankrijk, moet je hier wel wat verder rijden maar dan zit je in engeland dichterbij Wales. Hier heb ik geen ervaring mee.
Cymru schreef:Mensen, take a flight to Cardiff of Birmingham of Bristol... Rent a car. Is super snel en voordelig als je op tijd!! boekt.... en je bent niet bek af. Kom al in wales vanaf 1986, vliegen is het best.
ikke schreef:Cymru schreef:Mensen, take a flight to Cardiff of Birmingham of Bristol... Rent a car. Is super snel en voordelig als je op tijd!! boekt.... en je bent niet bek af. Kom al in wales vanaf 1986, vliegen is het best.
Vlieg ze. Weet je wel wat het kost om 400kg aan auto-onderdelen over te vliegen? Kost mij niks extra met de boot...........

joostvangestel schreef:Vliegen is tegenwoordig inderdaad het goedkoopste, maar dan moet je inderdaad niet in de schroothandel zitten
Overigens is volgens mij Rotterdam-Hull ook een hele plezierige verbinding. Ik heb daar hele goede herinneringen aan. Doet me ook denken aan de "cruise-veerboten" in Finland. In vergelijk daarmee zijn die korte veerboten maar pontjes. En je kan beter uitrusten op een luxe boot dan zitten te jakkeren aan de linkse kant van de weg.
Cymru schreef:Je hoeft mij niets te vertelllen over kosten, dit is volgens mij een welsh pony topic en geen auto topic! Ben volgende keer dan wat duidelijker waarom je naar engeland gaat, en waarom met de boot!! Niet moeilijk hoor rijden met het stuur rechts!!!
ikke schreef:Cymru schreef:Je hoeft mij niets te vertelllen over kosten, dit is volgens mij een welsh pony topic en geen auto topic! Ben volgende keer dan wat duidelijker waarom je naar engeland gaat, en waarom met de boot!! Niet moeilijk hoor rijden met het stuur rechts!!!
Vliegen is gewoon geen zak aan. Je ziet niks en het kost nauwelijks minder geld, tenzij je alsnog bereid bent een hoop te rijden. Nou, kun je net zo goed gewoon met de auto gaan, relaxed, je ziet nog eens wat en als je er zat van bent stop je bij een pub en eet je wat of maakt een stadje onveilig.
En of ik nou links of rechts zit te sturen interesseerd me geen lor, ik heb beide voor de deur staan.
Cymru schreef:Als je 7 keer per jaar naar wales gaat, is het zeer onvoordelig om met je eigen auto te gaan, en nog saai ook. Ben liefst zo snel mogelijk op plaats van bestemming in dit schitterende land!! Maar zo ieder zijn ding toch!? Vlieg meestal naar cardiff, dan met de auto naar b en b in Llyswyn. Is ongeveer een uurtje.
ikke schreef:Cymru schreef:Als je 7 keer per jaar naar wales gaat, is het zeer onvoordelig om met je eigen auto te gaan, en nog saai ook. Ben liefst zo snel mogelijk op plaats van bestemming in dit schitterende land!! Maar zo ieder zijn ding toch!? Vlieg meestal naar cardiff, dan met de auto naar b en b in Llyswyn. Is ongeveer een uurtje.
Ach, of je drie of zeven keer gaat......
Maarre, hoeveel tijd ben jij kwijt van deur tot deur en wat kost je dat?