fjord naar het regiokampioenschap!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

fjord naar het regiokampioenschap!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 17:33

Sjol is een super smurf!!! Ik wist het al wel!!!

Mijn kleine knuffel pony heeft het voor elkaar! Ze is door de kringselecties heen gekomen en mag naar het regiokampioenschap M2 paarden!! Pling

Wat ook leuk is dat er in de M1 een hafl. door is!! Pling
Die haf. is trouwens echt goed!!!

Wat kunnen koudbloeden toch leuk zijn, vind je ook niet?? Cool

En dat ondanks dat mijn fjordje maar 1.47 m groot is en ik wel .. oeps... 1.84... Dus een ietwat komisch duo zijn we wel.. Clown

En dan niet vergeten, dan mijn Super smurf, ook nog eens minstens 1 manege les op een dag rondzeult met kinderen of beginners op haar rug!!! Bloos

En dan toch ook nog met haar eigen baas de nodige uren per week rond moet zeulen. Knipoog
En hard aan het oefenen is voor het kampioenschap
en voor het straks starten in het Z....
(we hopen ergens in de middenmoot te eindigen....zijn we al heel tevreden!!)

Sjolvir

Re: fjord naar het regiokampioenschap!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 17:35

Vergeten te vragen net! zijn er nog meer koudbloeden bij de paarden of pony's die door zijn naar de regiokampioenschappen, ongeacht welke catagorie??

Zo ja zet die er ook even bij!!!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:42

Joske en Vuran zijn ook door in het M2.

Ik hb dit jaar niet meegedaan...maar ben ook 3x doorgegaan en 2x kampioen en 1x reserve op de zeeuwse en 2x Hippiade gereden met mijn fjordje Lovers

Ik wens je echt super veel suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zet hem op!!!!! Ik vind het echt onwijs knap!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 19:09

Stoer, dat van Vuran had ik ook wel een beetje verwacht, die doet het zo super!!! (Joske rijdt denk ik voor Limburg? voor Fjorvrili) (Ik rij in Zuid-Holland, ben natuurlijk wel Fjovrili lid, maar start wedstrijden vanuit de vereniging waar mijn pony staat....Limburg is zo ver weg.....)

Is Vuran (en Joske natuurlijk) ondertussen al Z startgerechtigd? Zal toch wel!?? Die rijdt altijd zoveel winst ineens!!! En vorig jaar met het 4-tal super!

overigens is er 7 januari onderling kampioenschap bij Fjovrili! en 13 januari Fjordcup in Wijk bij Duurstede!

Heerlijk om af en toe tussen soortgenoten te starten..
Want tja... we zijn altijd wel de kleinste......(en de liefste en de mooiste en de...... enz...)