Courcheville W... wie heeft hem in zijn bezit gehad?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nocturne

Courcheville W... wie heeft hem in zijn bezit gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 15:04

Ik ben op zoek naar vorige eigenaren van mijn pony Courcheville. v: Dandy W m: Downland Sundance. Court is geboren op 7 februari 1992. Fokker: A.W.Wijbenga
Gezien de geboortedatum van de moeder (01-01-76) moet het 1 van de laatste veulens van haar zijn geweest. Naar wat ik heb gehoord is de vader inmiddels ook overleden.
Ik heb wedstrijden gereden met de pony, maar nu niet meer. Hij zit op dit moment op nivo z-dressuur.

Ik ben op zoek naar vorige eigenaren van de pony omdat er sommige dingen zijn van de pony die ik niet snap en die misschien te wijten zijn aan dingen uit zijn jeugd. Ik wil vooral mensen spreken die hem tussen '92 en '97 in hun bezit hebben gehad, maar elke andere informatie is ook welkom.

Ik wil ook heel graag weten wat er waar is van de verhalen dat hij op zijn 2de al zou zijn ingereden en hoe het zit met keuringen als veulen/jaarling. Ook eigenaren van broertjes/zusjes zou ik graag willen spreken.

Iedereen die enige informatie heeft over de pony of hem kennen en hem eventueel terug zouden willen zien, reageer alsjeblieft.

Hollyleaves

Re: Courcheville W... wie heeft hem in zijn bezit gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:14

Gezien hij papieren heeft, kan het stamboek je niet helpen? Alles wordt daar toch geregistreerd?

LadyF

Re: Courcheville W... wie heeft hem in zijn bezit gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:22

Ja, vooral uitslagen op keuringen houd het stamboek netjes bij.
Ik zou daar ook eerst gaan informeren!