Shetlandbeeldjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Shetlandbeeldjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 11:47

Ik heb inmiddels een aardige collectie van fjordbeeldjes (schleich, breyer, northLight wil ik nog) maar nu wil ik ook heel erg graag shetlanders hebben, liefst zwart. Schleich heeft alleen bont, breyer heeft geen shetlanders (meer) en North Light wil ik heel graag maar is erg duur.
Nu heb ik via een fjordenforum een site gevonden waar ik dus fjordenbeeldjes kon kopen. Weet iemand hier misschien een site waar ze shetlandbeeldjes verkopen?
Het gaat dus om modelpaardjes.

_Mel

Re: Shetlandbeeldjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 11:49

Ik heb bij de V&D laats een zwart shetlandbeeldje van Schleich gezien, ik weet het bijna zeker.

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 23:39

Op ebay staan er zat te koop bijna alle merken hebben wel een shetlandpony in de collectie, die van Hagen Renaker zijn niet zo duur maar dat zijn echte mini beeldjes.

Van North-Light ben ik ook helemaal gek, o.a. die fjord staat hier te pronken in m'n kast Haha!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 14:23

Heb jij misschien een Nederlandse site waar ze die North Light verkopen, want ik heb wel en amerikaanse site maar die is ten eerste erg duur maar je zit dan ook met betalen enz.

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:09

North Light komt uit Engeland, ik heb al een keer gemaild met ze maar er is geen adres in Nederland waar ze verkocht worden.

De pagina van ze is : http://www.northlightanimals.co.uk/
daar staan alle beeldjes op. Ik heb ze via iemand op ebay, die besteld ze ook gewoon op bestelling bij NL en verzend ze dan naar Nederland voor je. (soms ook nog goedkoper dan de adviesprijs).

Bij de Cheval Collection hebben ze ook shetbeeldjes zijn wel grappig. Tja en alle echte porceleinmerken hebben er ook wel eentje in de collectie maar dan wordt het helemaal errrgg duur Haha!

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:51

Ik vind die beeltjes zo leuk, maar ben er helemaal niet in thuis. Ik wil graag wat Fjordenbeeldjes, misschien wat Friezen maar welke merken heb je allemaal?? Hebben jullie foto's van jullie beeldjes?

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:50

schleich heeft ook zeker een eenkleurige Ja ik heb hem hier zelfs nog wel ergens alleen is die voor zo ver ik weet uit de collecite gehaald op e-bay of marktplaats kan je der nog wel aan komen