Bij Jeanie is het momenteel weer volop aanwezig. DA heeft ernaar gekeken die was er eigenlijk voor een belg met zeer enstige mok.Zijn conclusie doorgaan hoe je het doet
.Bij open wondjes wassen met betadine daarna de mokzalf van de DA .Als de wondjes dichtzijn stoppen met wassen en alleen de zalf. verder regelmatig in de sebacil hij was iet wat verbaasd dat nog een flesje had.
Jeanie wordt nu wel nijdig als ik haar voorsok ga wassen met het open wondje,ze probeert me regelmatig te raken met haar voorbeen duidelijk is ze het niet met me eens.
Vandaag door het zeewater ontsmet ook goed.Ik heb de hele rasp maar geaccepteerd als zijnde hoort bij paard met sokken.lage mok heeft jeanie nooit.
Wat voer betreft krijgt ze per dag 1 kilo biks 2x voordroog en 1 x 1 plak hooi en klein emmertje peen.
In de zomer is het wat minder maar eet ze 24 uur lekker vers gras waar eerst de schapen over hebben gelopen en gemaaid is.
Ik ben er nog niet uit wat het eiwitgehalte betreft want de belgen hebben het erger en krijgen 2 handjes biks en 4 plakken hooi per dag.