hebben jullie fjorden ook van die lieve 'onschuldige' ogen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

hebben jullie fjorden ook van die lieve 'onschuldige' ogen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 17:36

Hebben jullie fjorden ook van die lieve 'ik heb het niet gedaan' ogen?

Mijn schat gooide vanmiddag weer eens iets om. (Had ik het daar maar niet neergezet! Blond ) En kijkt me vervolgens aan met zo'n blik; dat deed ik toch zeker niet Bloos ? Aan de ene kant kan ik daar zo boos over worden, blijf er dan vanaf, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer lief Ach gut Deed hij laatst ook toen hij me eraf hielp (ik zat achterstevoren). Tranen sprongen in mn ogen van de pijn en hij draait zich om van, deed ik dat??
Ik moet alles ook niet in zijn buurt zetten. Hij kan vanuit zn stal zijn dekens of de dekens van de overbuurman van de bovendeuren afhalen. Laatst hing er naast een brief van de staleigenaar en de volgende dag vond een stalgenoot het bij Nor in zn stal, kapotgevreten en al.
Ach je moet van zo'n onhandige kluns houden. Het is echt mn maatje en ik vind zulke momenten eigenlijk ook wel weer grappig. Hebben jullie dat ook?

Miepietjeeh

Re: hebben jullie fjorden ook van die lieve 'onschuldige' og

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:28

Ik ken het inderdaad! Die fjord waar mijn vriendin op rijd is een tijd weinig aandacht aan besteed, telkens wanneer hij iets doms uithaalt, kijkt hij is de zin van, "was dat verkeerd dan?" Maar ervoor straffen doe ik alleen wanneer het écht fout is.

Maar dit si typisch een kenmerk van Fjorden hé?...

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:25

Miepietjeeh schreef:
Maar dit si typisch een kenmerk van Fjorden hé?...

hmm ben ik het niet mee eens Ik ken genoeg pony's en paarden van andere rassen die ook zo'n onschuldig koppie kunnen trekken wanneer ze iets uithalen Lachen En dat die lieve ondeugende oogjes je dan aanstaren Schijnheilig

Maar in ieder geval mijn fjordenbaal kan ook zo'n onschuldig koppie trekken wanneer hij iets uithaald Lachen

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:49

Bij die van mij is het juist anderson. Ze kijken ondeugend en stout, maar zijn eigenlijk heel braaf Tong uitsteken

maccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 15:25

nee die van mij kan maar moeilijk lief kijken haha.. rocky heeft gewoon een stoute look en daar komt ie niet vanaf.. moby daarintegen kijkt altijd lief, je weet maar nooit waar 't goed voor is niet?

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:28

IndianLady schreef:
Hebben jullie fjorden ook van die lieve 'ik heb het niet gedaan' ogen?

Whahaha, vooral als ik lig te zandhappen heeft Oswan een onschuldige blik. Alsof hij wil zeggen, Waarom lig je nu op de grond?

De andere fjord op de manege kijkt echt heel erg ondeugend, tussen zijn voorpluk door. Haha!

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:44

Vincent hier heeft prachtige droom ogen. Alies kijkt altijd ondeugend en is opzoek naar kattekwaad Knipoog

wupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:00

Wupke heeft ook van die geweldig onschuldige ogen. Ze had was een keer stiekem uit een bakjes snoepjes aan het eten kwam ik der aan en toen keek ze me aan van ik weet niet wie het was maar ik was het niet Tong uitsteken Dan lig ik wel dubbel van het lachen Tong uitsteken En inderdaad als ik er afval als ze een hoge bok geeft dan kan ze ook zo lief en onschuldig kijken!!!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:15

fjordjes hebben idd zo vaak van die grote onschuldige bruine kijkers...maar ondertussen lol

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:23

Illo gaat altijd heel lief kijken naar mensen die hij tegen komt op het terrein die mogelijk wat te eten in hun tas hebben. Vaak lukt het hem nog ook en krijgt hij wat lekkers. Hij gaat soms ook gewoon voor die mensen staan van zo:geef mij wat lekkers!

lianne14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:42

Dit herken ik wel Haha!

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:10

Hier is het heel verschillend. Iwan van Iwanluver hier kan echt kijken van: Wasn't me, je mist dan echt nog net het fluitje erbij. (maar iwan is ook gewoon lachwekkend, daar kun je echt mee praten soms. Net als dat ik m tijdje geleden betrapte op dat hij een weidegenootje aan het bijten was. Ik riep m dat het niet mocht, maar hij zag mij niet, want stond achter een boom. Ik dikke lol, want die reactie van hem was gewoon te mooi. Onwijs onschuldig kijken toen hij mn stem hoorde, vervolgens verward rondkijken waar dat nu in vredesnaam vandaan kwam, niets te zien en dus weer verder gaan met klieren. Dus weer een schreeuw van mij, toen brak zn klomp. Je zag het in zn blik, die onwetendheid waar het nu in vredesnaam vandaan kwam. En ik? Ik lag op de grond van het lachen)
Maar die ene van mij kijkt gewoon dom.....echt echt echt blonT, onder het motto: Huh?
Anton daarentegen kan weer heel betrouwbaar kijken van: Vertrouw maar op mij. Maar doet hij een keer iets wat niet mag en brul ik, dan krijgt ie meteen van die 'sorry' oogjes, waarop die grote stoere vent ineens zich heel klein maakt.

LydiaHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:28

Daar heeft de mijne ook erg veel last van Bloos !!
Als ze iets doet wat niet mag kijkt ze je aan van dit,dit heb ik niet gedaan!!
En ik was er laatst afgevallen en toen stopte ze en keek me zo aan van had ik het toch maar niet gedaan..!!

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:49

haha ken het ook! hij kan me zo per ongeluk een schop geven op me hoofd en dan doen alsof ie het zelf zelfs niet gevoeld heeft ... het is een echte meester in kattenkwaad en schijnheiligheid! In de manege vorige winter vonden we voor de stallen een heel zwembad ... was meneer er toch niet in geslaagd een kraantje in de gang open te prutsen! voor de rest moet ie ook een metalen stal omdat ie het hout al een lekker stuk heeft binnengespeeld en een drinkbak die 'Olafproof' is ( superlange vijzen in de muur en een metalen beugel errond) zodat die niet nog eens uit de muur gerukt wordt, maar hij heeft nog nooit iets misdaan hoor!! (volgens Olaf Haha! )
maar ach het heeft ook wat die onschuldige blik Lachen

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:53

Die van mij ook (die avatar) staat ie echt zo van, wat..!?
Aloewel dat ook wel een beetje is van Nehnehnehnehneh ik sta hier en jij lekker daar:P meer ondeugend.

Maar toch ik herken het wel:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:57

och die van mij kijkt idd erg onschuldig als ze wat uitvreet alsof ze de rust zelve is Haha! maarja mijn appie en mijn shet kunnen dat ook!, alleen kan ik aan de kop van mijn shet altijd al zien als hij iets van plan is, hij veraad zichzelf

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:01

Nou mijn fjordje heeft echt totaal geen onschuldige ogen, eerder een stel boeven ogen. Haha! Hij haalt dan ook de nodige streken uit. Onze haflinger daar en tegen heeft wel heel onschuldige ogen en is ook echt een heel lief paardje met maar weinig gekke streken. Nee bij Aike straalt de ondeugd er gewoon af. *LOL*

Groetjes Thessa en Aike Doei!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:55

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:42

bedoel je deze oogjes? Clown
Afbeelding

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:44

En vandaag ging er een meisje oprijden, en toen liep die zover over de buitenhand weg dat ie tussen ons in stond, en hij stond ook echt een beetjenaar ons toe te kijken alsof die niks verkeerd deed Tong uitsteken

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 11:06

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 11:19

Mijn verzorgfjord heeft ook van die onschuldige ogen. Hij was zo'n 2 weken geleden de bak uitgesprongen zo tussen de bomen door, totdat ie gras zag toen ging ie eten. Toen ik kwam aangelopen keek ie me echt zo aan van: ja maar, hier sta ik altijd hoor Haha!

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 11:24

Nou die van mij doe kijkt soms super boos geen lieve oogjes! maar als je wat liefs heeft gedaan(kusje geven) dan kijkt ze je zo aan mag ik nu een koekje

Hissa_co

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 22:13

inderdaad! ik ken inderdaad ook wel wat anderen paarden die zo'n kop kunnen trekken, maar omdat fjorden dat ondeugende hebben, is het gieren brullen terwijl het helemaal niet zo leuk is, Rolleyes Ik heb een merrie van 3 jaar, en heeft van die zwarte meisjesachtige babyoogjes, had ze laatst de termometer van de vensterbank afgegooid, zowat helemaal gemold, en dan staat ze inderdaad echt zo aan te kijken van: je kan mij toch geen straf geven? ik ben toch veel te lief? ( Extreme duivel ) Maar ze heeft een gewoonte om zo de deur in te lopen terwijl ik dan nog aan het touw hang klem tussen het hek, ja dááág! dat pik ik niet hoor! maar goed, ik heb d'r sinds september, maar weet nu al niet wat ik zonder d'r moet Vriendjes zijn?

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:32

hm.. ik heb er eig.nooit op gelet
zal eens kijken Tong uitsteken