Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dat zou wel zo handig zijn ...........
;jullie hebben toch al meerdere goede paarden gefokt 
omdat er zo weinig schimmelhengsten zijn wilde ik gewoon even vragen welke de bokkers zouden kiezen, heb helaas geen foto van haar. het is al een wat oudere merrie (20) en we willen als laatste veulentje graag een schimmel
ze heeft al verschillende goede veulens gehad van o.a krack c en is nu dragend van united..heb inmiddels al n hengt bedacht maar wil gewoon jullie mening graag weten... zonder foto welke hengst jullie aan spreekt! gewoon benieuwd wat jij zou doen..de overige merries hebben al een hengst op het lijstje staan
veulens zijn er nog niet uit of hebben al ideeen
idd creatief gespeld
?
een goed veulen staat op nr 1 maar het liefst zouden we een schimmel hebben en als er een schimmelhengst is die erop zou passen... zal proberen te zorgen voor een standfoto.

Suzanne F. schreef:Velasquez????
Ja daar dacht ik ook het eerste aan... Dat MOET degene zijn die TS in gedachten had! (Toch, liliputter??) 
greetjebee schreef:Suzanne F. schreef:Velasquez????
WHAHAHAAHA!!!Ja daar dacht ik ook het eerste aan... Dat MOET degene zijn die TS in gedachten had! (Toch, liliputter??)

liliputter schreef:voordat jullie schrikken, hebben een nakomeling van hem gezien en dat was een erg mooi veulen!
maar hoe liep ie?
maar we willen echt dressuur gericht fokken. we hebben de merrie nog niet zo heel lang dus van haar nakomelingen weet ik niet veel. volgens mij had de vorige eigenaar nog een nakomeling staan 

weten jullie bij welke hengstenhouderij ze staan?