Wie kan mij foto's bezorgen van radetsky afstammelingen? Ik overweeg om hem te gebruiken op mijn merrie. Ook als je bevindinmgen hebt met radetsky veulens zijn deze welkom.
Bij Hexagon zelf hebben ze volgens mij al eerder met Radetsky gefokt ( voor zijn goedkeuring zeg maar ). Zou hij voor de rest al veel nakomelingen hebben, hij is toch pas in 2006 goedgekeurd ( in januari bij Indoor Zeeland werd dat bekend toch)?
Wij hebben een Radetsky x Olivi hengstveulen van dit jaar. Hier een paar foto's van zijn eerste levensdag. Hij is nu dezelfde kleur als zijn moeder. Hij kan goed stappen, galoperen en goed draven met een hele goede voorbeentechniek (is bij het schetsen linieair gescoort) Hij is alleen niet erg groot, maar zijn moeder is ook maar 1.58. Maar aangezien dit het 1e veulen was van haar en haar ouders boven de 1.70 waren kan dit nog goed komen. Wij hebben de merrie dit jaar weer geprobeerd drachtig te krijgen van radetsky maar dat is helaas niet gelukt
petraaken
Dan heb ik voor u zeer spijtig nieuws. Radetzky wordt uit de dekdienst terug getrokken vanaf 2007. En voor dat er vervelende verhalen de ronde doen heeft dit niet te maken met hoe zijn nakomelingen zijn want zijn nafok is uitstekend van hetgeen ik heb gezien. Dit is ten behoeve van zijn sportcarrière.
petraaken