Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar er zal best nog een overzicht op de NRPS site komen. 
SJANNE_DARK schreef:ik zou het ook graag willen weten i ga er ook heen en als iemand weet welke hengsten er komen is dat ook altijd welkom. Mischien dat ik binne kort wel eve naar NRPS heen bel voor de tijden
gabrycha schreef:Alleen de laatste zaterdag geloof 28e januari, de derde bezichtiging en showdag vragen ze entree danwel parkeergeld, geloof dat t dan 5 euro kost (ik ben op uitnodiging dus heb geen idee wat t nu is)
Tweede bezichtiging is gewoon vrij toegankelijk
weule schreef:Ik ben er ook de 6de januari als voorbrenger van 2 hengsten.. De welt hit II X wolfgang en de pharaon xx X Saint Urus d'olympic (ofzoiets:P)..
weule schreef:HAHA, nee, dat nog niet, anders had ik dat wel gezegd, zal er morgen eens naar vragen op het werk, of ze al tijden weten. en dan horen jullie het wel

gabrycha schreef:Alleen de laatste zaterdag geloof 28e januari, de derde bezichtiging en showdag vragen ze entree danwel parkeergeld, geloof dat t dan 5 euro kost (ik ben op uitnodiging dus heb geen idee wat t nu is)
Tweede bezichtiging is gewoon vrij toegankelijk
petraaken schreef:Iemand die foto's neemt van de hengsten. Ik ben vooral geïnteresseerd in de Cotango en Diamond Hit die op de nakeuring zijn doorverwezen.
dus dan kunne we het in de navigaties systeem intoetsen.
nummer 75 (welt hitt II X wolfgang) en nummer (dacht 82) (Pharaon xx X Le Saint d'ursus Olympic (als ik het goed heb geschreven) marjolein88 schreef:yes! onze hengst is ook door! De palomino Don Carino du Bois
ik vond Wup iig zeker de beste uit de groep van onder het zadel
)