Robespierrot..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

watnou1

Robespierrot..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-06 00:11

Hoi, heeft iemand ervaring met deze hengst?
Ik zou wel met Riccione willen dekken maar... duur en moeilijk voor een kwpner !
Ben benieuwd of er mensen zijn die deze hengst kennen of evt al een nakomeling van hebben gezien ( veulen dan want hij is niet zo oud.)

Nu is de merrie drachtig van Johnson en veulen wordt verwacht rond 30 april, Haar moeder is drachtig van Down Town, eind februari uitgeteld. Weet nog niet wat voor hengst daar op gaat, vind zoveel hengsten goed, maar even afwachten wat er uit komt.

Crazyhorse1

Re: Robespierrot..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 08:34

Hai Amati,
Ik ben dit jaar in Belgie geweest bij Yves en Verena(eigenaren van deze hengst) Kijk eens op www.dressage.be daar staan ook aardig wat foto's van veulens van hem op. Het is een hele fijne hengst (zeer makkelijk in de omgang) Geeft zeer hoogbenige veulens met mooie modellen. Riccione daaentegen is niet zo heel erg duur hoor,dekgeld afgelopen jaar was 900 euro. En hoe bedoel je moeilijk voor een KWPN er? Robespierrot is ook niet voor het KWPN erkend??? Wij gaan met onze merrie in ieder geval komend jaar naar Robbie (koosnaampje van Yves) Ik heb het dit jaar geprobeerd maar ze werd niet dragend....nu wel van rhodium.
Ik hoor wel wat je ervan vindt verder....

Rebecca99

Re: Robespierrot..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:15

Ik ken de hengst (ik rijdt zelf paarden bij verena) en kan zeker bevestigen dat het een geweldig paard is. Bloedmooi, een prachtig karakter en sjieke beweging. Ik heb ook al veulens van hem gezien en die zijn even mooi, en zoals gezegd hoogbenig.
Nu ik ook een merrie heb wil ik ook wel een veulentje van robbie.