Is dit typisch Tinkergedrag ??
Doen jullie Tinkies dit ook ??

http://www.ami4all.com/albums/animaties ... .sized.jpg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ja ik heb het de tinkers hier ook bij elkaar zien doen... érg grappig en ik had het nog nooit eerder gezien! ze weten gewoon van elkaar dat dát het plekje is wat vaak jeukt

Boya schreef:Wel aan hun eigen sokken, maar niet bij elkaar. Wel gewoon lekker op de rug, hals en flanken kriebelen. Ken het dus ook niet als typisch tinker.

Ik ken een Tinker, die gaat rustig helemaal in de knoop liggen om lekker aan zichzelf te gaan knagen.
Die helpt zichzelf van de jeuk af. Helaas heeft hij wel (ik weet niet of hij het nu nog heeft, tijdje terug wel) hele ernstige mok gehad in zijn sokken, dat komt vaker voor bij Tinkers (ik ken er nog eentje die het ook heeft).
Hij heet Simba, en is een zoon van The Lion King. Dat is een dekhengst uit Engeland of Ierland (dacht ik) met de meeste sokken van dat land !!!
Simba heeft ook enorme sokken. Daar blijft natuurlijk veel zand en troep in hangen, die eigenaresse rijdt met hem in het bos en duin. Dat zand blijft hangen en gaat schuren enzo, logisch dat je dan die mok enzo krijgt...
Die andere Tinker die ik ken die ook die ernstige mok heeft, reed ook dagelijks door het duin enzo. Verder heb ik het nooit eerder gehoord, maar ik ken ook niet zoveel mensen met Tinkers.
Maxielover schreef:Dat zand blijft hangen en gaat schuren enzo, logisch dat je dan die mok enzo krijgt...Die andere Tinker die ik ken die ook die ernstige mok heeft, reed ook dagelijks door het duin enzo. Verder heb ik het nooit eerder gehoord, maar ik ken ook niet zoveel mensen met Tinkers.